Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:08 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Hjæææææææææææææælp !

Okey ! Jeg ved godt at min spm. måske står i en forkert kategori !  Men jeg vidste sq ikke lige hvad jeg skulle putte min spm i !

Jeg har fået et problem..  Jeg har et webcam, og en ftp server.. Men nu er der pludselig ingen som kan se noget på mit webcam, når jeg "caster-live".. Der er heller ingen som kan connecte til min FTP-server.. Jeg har offentlig IP:80.199.7.180

Det virkede de første 3 dage,, Men nu funker det bare ikke !  Hjææææælp..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:13 #1
Synes du selv din overskrift er særligt beskrivende og seriøs?

..det er en forudsætning før jeg hjælper nogen!
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:16 #2
startfirma.dk> Jah synes du så selv at dit svar var noget jeg kunne bruge til noget..! Ved ikke om du ved hjælp af at kigge på overskriften kan se, at det her er riiiimelig vigtig..!
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:17 #3
Det spm. skal IKKE ligge i denne kategori, for det flyttet af en coadmin!!!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:18 #4
Giver da helt klart startfirma ret ! Hvis du ikke er seriøs hvorfor skal vi så være det?

-Jonas
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. juli 2002 - 17:18 #5
Denne overskrift, tror jeg vi må kåre til 'ÅRETS BEDSTE OVERSKRIFT PÅ EXP' eller så'n :)))
Avatar billede yousif Nybegynder
19. juli 2002 - 17:19 #6
psych0>Prøv at give din spm en bedre overskrift....

>>Okey ! Jeg ved godt at min spm. måske står i en forkert kategori !  Men
>>jeg vidste sq ikke lige hvad jeg skulle putte min spm i !

ok.. men så ligger man heller ikke en spm i Eksperten : Eksperten : Forslag.
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:19 #7
For fanden da !
Klod> ! Hvis du læste teksten osse ! Så ville du kunne  se at, at jeg godt vidste at det nok stod i en forkert kategori !
Hvad med at komme med nogle svar som jeg kan bruge til noget !
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:22 #8
styled.dk> Hvorfor tror du ikke jeg er seriøs ?! Tror jeg laver en spm., til 200 points for sjov ?! For fanden da ! Jeg vidste jo ikke hvad det spm skulle i! Jeg sidder sq ikke på eksperten og nørder hele tiden !
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:27 #9
psych0->Jeg HAR læst din tekst. Du burde kunne sige dig selv at man ikke sætter et spm. om ftp servere i kategorien Eksperten : Forslag, ik?!!!!!
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:29 #10
Og forresten.....når du nu vidste at du oprettede ddet i den forkerte kategori, hvad så med at finde en anden.....om ik andet GenereltIT : Diverse, eller noget i den stil!!!!
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:29 #11
klodoven> joew.. Det kan jeg da godt se,, Har osse først set det nu.. Den skulle havde stået i diverse.. Og så undskyld, hvis det virkelig betyder så meget for jeg!
Men fuck nu det,, ER DET NOGEN AF JEG BONG HOVEDER  HERINDE SOM KAN HJÆLPE MIG !
Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:31 #12
Nu tror jeg slet ikke du skal regne med at få hjælp ;)
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:31 #13
klodoven> Du kan bare ikke acceptere fjel hva´ ! selv efter at jeg har indrømmet MIN fejl ! Står faktisk og skal have noget hjælp rimelig hurtigt !
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:32 #14
OG?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:32 #15
Dit eneste håb er at lukke dette spm og oprette et nyt, men en sigende overskrift og et seriøst formuleret spm.

Så skal du nok få hjælp :)
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:32 #16
styled> Jeg havde droppet at få hjælp fra dig, efter din første kommentar !
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:33 #17
Nej, kan desværre ikke hjælpe. :(
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:34 #18
Jeg opgiver ! Jeg følger sq startfirmas råd ! For han er jo åbenbart den eneste som, bare ville prøve at hjælpe en lille smule !
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:35 #19
Flot gutter...

Det er sådan vi får seriøse spørgsmål på eksperten og hindrer useriøse spørgsmål der føre til useriøse kommentarer/svar :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:36 #20
startfirma.dk-> HEHE, hvad mener du egentlig?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:38 #21
I lige måde startfirma =)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:40 #22
kloddoven..

Der er mange useriøse spørgsmål/kommentarer på eksperten, og den eneste måde at stoppe det på er ved at nægte at svare. Det var det vi gjorde idag :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:41 #23
Nåhhh.....på den måde....GODT GUTTER (HEHE) *LOL*....du har ret. :)
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:48 #24
I har sq en underlig indstilling! Man opretter en spm. i den bedste mening.. Og regner med at få hjælp,, Og selvom jeg indrømmede at jeg havde lavet en fejl.. Så bliver i ved.. Og jeg synes i skal vide.. At jeg ikke oprettede det er spm. for sjov.. For jeg søger sq kun til eksperten.dk hvis det virkelig begynder at brænde på ! Jeg har "magget" med det ftp lort i tre dage nu ! Og kan ikke få det til at virke ! Hvordan tror i så det er at komme herind efter hjælp ?!
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 17:50 #25
Så opret et nyt!!!!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:51 #26
Hvis du kun kommer når du selv har brug for hjælp hvorfor skulle vi så hjælpe dig?

-Jonas
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:51 #27
klodoven> !!  Hvad fanden tror du jeg har gjort !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juli 2002 - 17:53 #28
psycho > nu taler du ordentligt, eller du blir anmeldt! Selv om du kun er 12 år, burde du vide nok om netetikette til at opføre dig ordentligt!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 17:54 #29
Psycho>

Det tager ingen tid at lave en ordentlig overskrift og skrive et fornuftigt spørgsmål. Man ville jo ikke kunne holde ud at være herinde hvis vi alle var egoister der bare tænkte på at få hurtig hjælp - og så skide på hvordan vi ellers opfører os.

Dit spørgsmål og dit svar skal bruges til at hjælpe en bruger i din situation en anden gang! Derfor skal det placeres i en rigtig kategori (for at nogen kan finde det) have en ordentlig overskrift (for at andre kan danne sig et indblik af indholdet) og formuleres ordentligt (fordi vi andre skal læse det).

Capice?
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 17:57 #30
startfirma, klodoven, styled.dk>>> i giver bare ikke op hva´!?!
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 18:01 #31
psych0-> hvad er det vi ikke vil opgive?

Vi vil bare have at: 1)Du snakker ordentligt 2) Du opretter spm. med sigende overskrift, i den korrekte kategori 3) At du prøver at forstå vores meninger, OG exp.dk´s regler.
Avatar billede psych0 Nybegynder
19. juli 2002 - 18:03 #32
klodoven> Og det har jeg gjort ! Plus jeg har sagt undskyld for min fejl !
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 18:03 #33
pysch0>

så er alle glade :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. juli 2002 - 18:05 #34
Jepper, så er det hele i orden. :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. juli 2002 - 18:26 #35
Vil lige høre>

17:34:16 lukker sycho, og siger at han ikke gider mere, men at han vil oprette et nyt spm - og 'være ordentlig' igen.
17:51:43 bander sycho og taler absolut ikke ordentligt.
18:03:08 skriver sycho at han for længst har undskyldt, og allerede har fattet at han bl.a. skal tale ordentligt.

Det hænger sku' ikke sammen
Mvh. Michael