Avatar billede armena Nybegynder
19. juli 2002 - 21:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mangler et logo

Jeg mangler et logo til min siden. Hvis i ser min side : www.friserverplads.dk/aasw så kan i se at der er en næsten tom box oven over hvor der står "AA-Software - Din software side" ik?. Det vil jeg gerne have lavet om til et logo.

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede muleen Nybegynder
19. juli 2002 - 21:47 #1
hvordan skal det se ud - en beskrivelse ??

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede armena Nybegynder
19. juli 2002 - 21:55 #2
Det skal passe til siden
Avatar billede ziton Nybegynder
19. juli 2002 - 22:07 #3
armena hvor mange point kan jeg få hvis jeg laver et ordenligt pro design til dig
Avatar billede armena Nybegynder
19. juli 2002 - 22:21 #4
ziton> hvad mener du??
Avatar billede ziton Nybegynder
19. juli 2002 - 22:31 #5
altså et ordenligt design og ikke det der traditionelle design ligsom mange har men hvis jeg laver et som kun du har og det er i klasse med de rigtig professionlelle steder
Avatar billede armena Nybegynder
19. juli 2002 - 22:34 #6
ziton> kan vi ikke snakke om det igennem icq?? Min icq: 160919299
Avatar billede muleen Nybegynder
19. juli 2002 - 23:18 #7
har du fundet ud af d ??

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede armena Nybegynder
19. juli 2002 - 23:22 #8
muleen> Fundet ud af hvad?? Hvis du mener hvordan det skal se ud så skrev jeg før: "Logoet skal passe til siden, farveren også".
Avatar billede armena Nybegynder
25. juli 2002 - 22:51 #9
Lukker!!