Avatar billede n0life Nybegynder
21. juli 2002 - 00:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen lave et design til mig ?

Hej eksperter...

Kan nogen lave et fedt design til mig ??

SIden, designet skal bruges til, skal bruges til oploading af grafik og flash...
Jeg ved ikke hvordan jeg gerne vil have det skal se ud, men jeg er ret ung, så det skal være fedt.. med billeder i baggrunde..

Jeg fortælle hvad jeg synes om jeres forslag, når jeg har set dem..hehe( er ikke altid online..)

/n0life\
Avatar billede ziton Nybegynder
21. juli 2002 - 00:09 #1
hvilken stil skal det holde sig til skal det være rent design hvolke farver og hvilke billeder
Avatar billede n0life Nybegynder
21. juli 2002 - 00:16 #2
hmmm...Jeg ved ikke hvad du mener med rent design ??????
farverne skal være mørke....
Billeder...jaaaaa tænk tilbage på den gang i var unge :)
Avatar billede ziton Nybegynder
21. juli 2002 - 00:41 #3
jeg er 15 så det men altså rent det betyder det skal være lige linjer og sårn rene farver ogsårn
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. juli 2002 - 00:43 #4
skære du det selv ud?
Avatar billede n0life Nybegynder
21. juli 2002 - 00:50 #5
Hvis i os vil skære det ud, og lave koden/koder til den, får i 200 extra..Jeg oprette så et nyt spm...
Hvis det ikke er nok, kan jeg tilbyde hjælp i grafik og flash( dog ikke Såååå for færdeligt meget i flash)

grunden til at jeg ikke selv laver designet er, at jeg gerne vil have en anden stil, end den jeg selv bruger....

ZITON du må gerne lave det DU synes ser bedst ud...
Avatar billede ziton Nybegynder
21. juli 2002 - 01:04 #6
nolife du kan se hvad jeg lige har lavet idag prøv at gå ind og kontakt mig på icq så laver jeg lige et link til dig mit icq er 159151809
Avatar billede n0life Nybegynder
21. juli 2002 - 19:32 #7
Nogen friske hoveder, der kan lave noget til mig ?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. juli 2002 - 20:23 #8
Har ziton ikke fået lavet noget til dig??
Avatar billede n0life Nybegynder
21. juli 2002 - 20:32 #9
Nej...Det var andet han skulle vise mig !
Avatar billede soelver Nybegynder
22. juli 2002 - 20:56 #10
http://www.soelver.dk/eksperten/nolife.htm

Kan selvfølgelig rettes til, hvis ikke det helt lever op til det du havde forestillet dig.
Avatar billede n0life Nybegynder
22. juli 2002 - 22:54 #11
Ser godt ud, men jeg kan ikke lige eminem...
Kan du sætte en andet billed ind, lige så stort, om et par små rundt omring i designet ?
Avatar billede soelver Nybegynder
22. juli 2002 - 23:09 #12
Hvem kan du mon så lide? Og har du en idé om hvilke ting du ellers kunne tænke dig at få flettet ind?
Avatar billede sucsa Nybegynder
24. juli 2002 - 10:47 #13
Hey nolife---> bare lige en høflig ting til dig, SKRIV klart hvad du vil have, fx soelvers svar, hvis du ik kanlide emfætter så skriv hvad du vil have, ellers tager det meget lang tid at komme videre!
Avatar billede soelver Nybegynder
25. juli 2002 - 13:06 #14
Nå, nu har jeg lavet den illustration du anmodede om, og smidt den ind på siden. Har desuden ændret noget af farven til mørkeblå (også på din opfordring).

Kig på det, og se hvad du synes. Kan du ikke bruge det, så vent på et andet svar. Er der noget du vil have lavet om, så skriv det helt konkret. Har brugt adskillige timer (for ikke at sige dage) på dette nu, og gider ikke blive ved med at lege gætteleg. Beklager. Take it or leave it.
Avatar billede n0life Nybegynder
25. juli 2002 - 16:35 #15
Jeg takker Sølver mange gange !
Avatar billede soelver Nybegynder
25. juli 2002 - 16:54 #16
Takker for point. Siden er opdateret med den endelige version.