Avatar billede kingguro Nybegynder
22. juli 2002 - 23:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OpenOffice og Kylix??

Er det muligt at få OpenOffice og Kylix til at køre på Debian under GNOME??

Jeg køre med Debian 3.0r0 (Woody)
Kernel 2.4.18
XFree86 4.1
GNOME 1.4

Hvis de informationer skal bruges??
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
23. juli 2002 - 11:23 #1
Øh, ja! :-)

Var der andet, du skulle vide? :-D
Avatar billede olly Nybegynder
23. juli 2002 - 11:35 #2
Tja... Openoffice køre fint hvert fald... Jeg bruger den da hvert fald på min maskine med samme specs...
Avatar billede kingguro Nybegynder
23. juli 2002 - 13:57 #3
Der står bare på Borland.com at Kylix kun understøtter RedHat, Mandrake, SuSE??? Men det kan jo være at det kun er testet der??
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
23. juli 2002 - 14:44 #4
Det er såmænd bare fordi det er der, de har testet det. Det er sådan noget med support-aftaler mellem Borland og de store kommercielle Linux distributører, formoder jeg.