Avatar billede Friis77 Praktikant
28. juli 2002 - 04:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MailServer

Jeg vil gerne ha min egen mail server men jeg ved ikke hvad for et program jeg skal bruge...
Programmet skal kunne have flere bruger og skal være let at gå til og jeg skal kunne bruge et E-mail program til at hente mails fra mailserveren....

Nogle ide til et program????????????????
Avatar billede nopper Praktikant
28. juli 2002 - 09:06 #1
Mdaemon er et god mailserver
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juli 2002 - 10:37 #2
I Alt om Data er der i augustnummeret en artikel om at lave sin egen mailserver.
Det står på side 20, jeg har dog ikke læst artiklen endnu, men de plejer at lave et sobert arbejde.
Avatar billede Friis77 Praktikant
20. oktober 2002 - 16:49 #3
tak