Avatar billede zob Nybegynder
04. august 2002 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Soundblaster 16 - win 2000

Jeg har troet at det var mine Højtalere der var noget galt med fordi at der hele tiden kommer SKRATS lyde ognår man hører/spiller musik/cs Kommer der Echo og alt mulig lort som man ikke ka holde ud :(

Hvad kan der være galt? jeg var ikke på pc i 2 dage og da jeg kom hjem duede det bare ikke :(

SKal jeg hente ny driver?

Har et: Soundblaster 16,  win 2000
Avatar billede zob Nybegynder
04. august 2002 - 12:16 #1
OG siden jeg ved at mine Højtalere fejler intet er fordi jjeg har prøvet med et gammelt headset vi har og de samme lorte lyde kommer
Avatar billede initializing Nybegynder
04. august 2002 - 12:25 #2
Fjern de nuværende drivere og installer nogle nyere (eller de gamle igen hvis du ikke kan finde nyere)

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
04. august 2002 - 12:31 #3
Avatar billede zob Nybegynder
08. august 2002 - 13:33 #4
/lukket
Avatar billede zob Nybegynder
08. august 2002 - 13:34 #5
du får lige nogle point selvom jeg ikke ku bruge svaret..