Avatar billede pizzaking Nybegynder
11. august 2002 - 16:25 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Timing af Capture...

Jeg har brug for lidt info om hvordan jeg kan time en capture, til for eksempel at starte klokken 4 om natten, mens jeg sover...
hvis det har noget betydning, bruger jeg win2k med et pinnacle pctv kort....
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. august 2002 - 23:33 #1
Kan VirtualDub ikke det?
Prøv en gang... www.virtualdub.org
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. august 2002 - 23:33 #2
Ellers kunne et vækkeur måske være en god investering! ;)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 07:20 #3
jeg har prøvet vdstart, men det siger bare at det enten ikke kan eksekvere den valgte fil, eller at virtualdub ikke ku bringes til front ... men der er måske andre programmer?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 19:35 #4
Ikke så vidt jeg ved, nej... Måske her:
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/misc.html
under "VIDEO CAPTURE/SHIFTING"

Måske var det en ide at finde sig et makro-program der kunne udføre den handling du satte den til kl. 4:00... :)

Prøv at hoppe ind på www.download.com og søg efter "macro scheduler"... :)

EZ Macroes er også helt okay, men ved ikke om det kan tidsinstilles... Kig evt. på dem begge! ;)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 19:41 #5
jeg kigger lige lidt.. :D ....
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 19:50 #6
ehm... jeg ku ikke finde noget på digital-digest... der virkede ihvertfald... men tak for linket :D ... jeg kan umiddelbart ikke time ez macroes, men det skrev du jo ;) ...
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 19:52 #7
Har du prøvet det andet macro-program "macro scheduler"?
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 19:57 #8
det ser umiddelbart for sygt ud ... at skulle programmere ####et.. jeg tror jeg vil satse mere på at finde et captureprogram med timing mulighed...
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 19:57 #9
eller købe en video....
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 20:05 #10
Hehe... Jaaaah, en video ville nok heller ikke være dårligt! ;)

Hey forresten... Hvis du forstod dig på EZ Macros, så kan du jo bare smide en makro ind under Windows' opgavestyring og lade den eksekvere den kl. 4 om natten... :)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 20:11 #11
ej, jeg kan ikke tage opgavestyring alvorlig... (er den forresten i win2k?) .... men jeg køber vist bare en video ... det er da det nemmeste...
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 20:14 #12
Opgavestyring er faktisk helt okay hvis man lige lærer den at kende... Har en kammerat der lader Winamp vække ham om morgenen med opgave styring! :)

Nå, men okay da... Hyg dig med din video og dine nat-optagelser!
Takker for points! :)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 20:15 #13
:)...
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 20:16 #14
forresten.. den med winamp er fix nok ... kender en der bliver vækket via vnc og winamp ... hehe... fjernadministration er dæjligT :D ...
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
13. august 2002 - 16:47 #15
Ellers skulle du bare prøve at sætte Jumperen rigtigt i din HD.. ;oP (insiderjoke)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. august 2002 - 16:48 #16
ehm... ja... eller noget ;) ... tror ikke lige det løser problemet, selvom jeg tager min 40gb ud, vil den stadig ikke time en capture... lol ... jeg har bestilt en video, ka hente den imorn ;)
Avatar billede robotten Praktikant
16. august 2002 - 08:45 #17
Hej Pizzaking

Kan du ikke lige cykle genne dine (heldigvis) få åbne spm., og lige få reageret på dem?
Avatar billede pizzaking Nybegynder
16. august 2002 - 13:25 #18
ehm jow ... hehe ...