Avatar billede dezigner Nybegynder
15. august 2002 - 11:15 Der er 4 kommentarer

gratis e-mail adresse under et xxxxx.dk

Tjek lige :

http://www.postby.dk/Mailbox/Create.asp

kan man selv lave det lige som ovenstående link, på sit eget webhotel og hvilke ting skal ens webhotel kunne ????

Hvis der sidder en og er interesseret i at lave det, så skriv endelige også !!!

p.s. jeg vidste ikkr lige hvilken kategori denne skulle i så det blev her :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. august 2002 - 12:17 #1
Du kan opsætte en mailserver i dit domæne og så udbyde alle de mailadresser, POP3 og SMTP, Som din mail server kan håndtere. Det er der ingen problemer i
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. august 2002 - 12:18 #2
Hvis du også vil kunne anvende webmail, skal du også have en webserver, og anvender du exchange, skal du installere Outlook Web Access
Avatar billede larsenlp Nybegynder
19. august 2002 - 16:51 #3
Du kunne jo også prøve at lave et partnerskab med PostBy, i stedet for at udvikle og drifte det hele selv...

Send en mail til mig på support@postby.dk, hvis det skulle være interessant.
Avatar billede tiskali Nybegynder
28. september 2002 - 10:52 #4
Du skal have en server :]

Alle scripts/programmer tror jeg du kan finde på www.hotscripts.com

~ TisKaLi ~