Avatar billede tvj Nybegynder
03. september 2000 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Valg...

Hej

Jeg står og skal bruge et økonomiprogram til en mindre virksomhed. Jeg har prøvet en demo af Account4U Finans fra www.holmberg-hansen.dk Det virke som det skal og er simpel. Men er det bedre at købe Concorde?? Jeg har aldrig prøvet concorde med det ser rimelig svært ud? Eller er der andre Alternativer (max. pris 2000,- +moms)?
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
03. september 2000 - 23:23 #1
Ja, prøv Stellar Office.

Du kan downloade en demo på: http://www.stellar.dk/

Stellar er et velfungerende program til mindre virksomheder - det er let at arbejde med, samtidig med at det kan det man har brug for (og lidt til). Prisen er knap 2.000 kr

Mads
Avatar billede halifax Nybegynder
06. september 2000 - 23:47 #2
Jeg har erfaring med Winfinans Small Business fra Egholm Gruppen A/S http://www.winfinans.dk Indeholder Finans (bogføring), debitor, kreditor, Faktura køb/salg, lager m.m. Koster kr. 2.495 incl. moms. Skal roses for dets flotte udskrifter, også til kunder, og integration med Office 97 (automatisk export af regnskabet til Word, hvor der kan redigeres og indsættes kommentarer til regnskabet m.m.) Er nemt at bruge, når man \"lige er kommet i gang\" og er ikke så \"bøvlet\" som Concorde, som jeg også kender. Download en gratis demo, som kan holde 500 transaktioner.
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
06. september 2000 - 23:58 #3
Hej tvj
Jeg har arbejdet både med Winfinans og Stellar Office og min anbefaling er klart Stellar Office. Stellar indeholder tilsvarende moduler som Winfinans, og er efter min mening meget mere brugervenligt.

Men prøv en demo af dem begge - så kan du jo selv sammenligne.

Mads
Avatar billede thomaz Nybegynder
23. september 2000 - 20:30 #4
det skal også lige nævnes, at når man skal købe et finansprogram til en virksomhed er det en god ide, at tjekke op omkring hvilke program virksomhedens revisor har. Det gør alting nemmere hvis virksomheden og revisoreren har det samme regnskabsprogram. Det er idag mange revisorfirmaer der bruger Concorde

Avatar billede ransborg Juniormester
27. september 2000 - 15:49 #5
Et godt råd vil være, at du laver en invistering i Concorde light udgave. Den koster rundt 1600 incl. moms. Der udover bør du lave en investering i et øvelseshæfte til concorde, det koster 48 kroner incl. moms i boghandlen.

Concorde eller SAP/R3 er de mest anvendte økonomisystemer, og ved at benytte en af de to systemer er du også sikker på, at netop dit regnskab kan fungere med din revisors og evt. din internet-/homebank.

Med venlig hilsen
Claus
Avatar billede Acertal Nybegynder
08. januar 2010 - 13:58 #6
Den nyeste version fra www.holmberg-hansen.dk er super god og gratis.