Avatar billede ouh1000 Nybegynder
19. august 2002 - 11:11 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Stillingsbetegnelse

Jeg søger ÉN signede stillingsbetegnelse til det arbejde jeg nu går og laver.

Mit arbejde består af:

Web-ansvarlig
- det er for en del af firmaets website. Hvor jeg har ansvaret for de ting der bliver lagt ud. Sætter siderne med tekst og billeder op mm.
Jeg har ikke noget med design at gøre, da det sker fra højere sted.

Indkøb af teknisk udstyr
- hardware - lidt speciel software - mobil-telefoner og i den dur.
- dette indebære også en funktion hvor der skal administreres en rotationsordning af hardware. Altså hardware der stadig kan bruges, skal der og der hen.

IT-support
- diverse support som vores normale support-afdeling ikke tager sig af. F.eks vores specielsoftware, men det sker selvfølgelig at jeg bevæger mig udenfor det.
- hvis der opstår problemmer med vores hardware, skal jeg finde en løsning på dette.

Teknisk tegning
- det sker at jeg bliver tilkald for at hjælpe i vores tekniske afdeling, med tegning i vores CAD-system.

Der er massere af tillægsopgaver, men det er nu nogle der kommer løbene.

Dette er selvfølgelig kun en kort beskrivelse, men det er hovedetrækkene.
Håber I har en masse gode ideer.

Alle forslag er velkommen, og skal nok blive belønnet. Men det jeg findes bedst vil selvfølgelig modtage de fleste point.
Avatar billede likedon Nybegynder
19. august 2002 - 11:17 #1
lyder som du er IT-ansvarlig :o)
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
19. august 2002 - 11:55 #2
Jaa, men det tror jeg desværre ikke min chef, eller hans chef eller..., har lyst til at jeg kalder mig.
Avatar billede janvogt Praktikant
19. august 2002 - 12:51 #3
IT-supporter
Avatar billede halifax Nybegynder
19. august 2002 - 13:42 #4
IT Assist Manager
Avatar billede 7th Praktikant
19. august 2002 - 14:00 #5
Hmm Multi IT Manager.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. august 2002 - 14:02 #6
ouh1000>> hvad står der på din kontrakt ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2002 - 14:25 #7
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
30. august 2002 - 13:49 #8
Bufferzone, hvorfor svare du med et link til et af mine gamle spørgsmål? Dem kan jeg godt selv følge med i.
Jeg er ansat som assistent.