Avatar billede apollo Nybegynder
21. august 2002 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan men sætte 2 switches sammen???

Kan men sætte 2 switches sammen??? og så køre i netværk hvor alle kan se hinanden.

-Morten aka Apollo
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. august 2002 - 17:25 #1
JA det kan man, den ene skal bare i uplink på den anden switch, mens at den anden bare tilsluttes en normal port.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
21. august 2002 - 17:37 #2
Hvis du bruger preatorians metode skal du huske at bruge et crossed kabel...

Hvis du ikke har sådan et, kan du sætte dem sammen uden at bruge en uplink port. Tab? Du får en port mindre at bruge af :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
29. august 2002 - 00:02 #3
øh... hvad er nu det?

du skal bruge et ganske almindeligt netkabel som du propper ind i den ene switch's uplink port og så bare i en af portene (ikke uplink) på den anden switch... ikke noget med krydsede kabler... den idé ved jeg ikke helt, hvor kommer fra...