27. august 2002 - 16:15Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Åbne i flere frames på en gang...
Hej ! Jeg har været inde og læse omkring, hvordan man via et klik på et billede i en frame, skulle kunne åbne to nye sider (på samme tid) i to forskellige frames.
Jeg har følgende kode, men det virker ikke !? Måske er der en, der lige kan fange, hvad der er galt ??
(har venligst lånt grundkoden fra en Nikolaj i et tidligere spørgsmål).
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.