Avatar billede chatter Nybegynder
01. september 2002 - 18:45 Der er 4 kommentarer

ed2k(edonkey) link i phphBB forum(100point)

Hvordan laver man linke til edonkey filer i et forum jeg har downladet fra phpbb.com.....

er det allerede ind bygget elller er det noget jeg skal ind bygge???
Avatar billede BacceDK Juniormester
01. september 2002 - 19:29 #1
hm et ed2k link er nu ikke anderledes end et almindeligt link
det skal jo bare indeholde <a href="linket_til_edk_filen">link</a>
Avatar billede chatter Nybegynder
01. september 2002 - 20:10 #2
duer ikke
Avatar billede loonz Nybegynder
01. september 2002 - 20:12 #3
Avatar billede chatter Nybegynder
04. september 2002 - 17:57 #4
loonz. ja men der skal tilføjes en funktion i forumet først det er den jeg skal finde