Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2002 - 15:58 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Palmer i England

Jegsa jeg har en kammerat der ikke tror på der gror palmer i syd england .... Er der ikke nogen er ligger inde mednogle billeder etv tourist brocurer (online) det beviser mit udsagn ?

Jens B
Avatar billede a1a1 Novice
02. september 2002 - 16:00 #1
tja det er rigtigt.....

det er nede i bunden af england, men jeg kan ikke huske hvad det hedder der nede...:)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
02. september 2002 - 16:02 #2
Her er en skole der omtaler palmer  http://www.alott.dk/sprog_torbay.htm
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2002 - 16:03 #3
Jo jo .. Det ved jeg godt .. Vi sad på en bar Fredag aften 5 tilfældige personer bekræftede alle mit udsagn ... det var ikke nok ! Ingen billeder ingen bevis ! Der er hans indstilling ! So pictures please ...

Jens B
Avatar billede Noone Nybegynder
02. september 2002 - 16:04 #4
Det er vidst på en ø der hedder Isle of Weight eller noget i den stil... Hmmm..
Avatar billede prodic Mester
02. september 2002 - 16:05 #5
http://www.ricksteves.com/tours02/soengland/home.htm
Dog uden billeder men med en turisttur(dag 9) forbi nogle palmer i syd england.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2002 - 16:05 #6
Jeg har selv været på ferie i Cornwall... det er i sydengland, og der var masser af palmer langs strandpromenaden... såehm... det gør der vel :)
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2002 - 16:07 #7
nanog>> Han er verdens mest påstålige menneske .. Vi mødte en på baren Fradag aften der BOEDE i Cornwall. Der var heller ikke nok
Avatar billede prodic Mester
02. september 2002 - 16:09 #8
Avatar billede prodic Mester
02. september 2002 - 16:10 #9
http://hem.passagen.se/snowpalm/eng/palm.html
Danmark, Göteborg og London
Avatar billede 7th Praktikant
02. september 2002 - 16:13 #10
http://www.housingnet.co.uk/links/government/lg-eng-t.html

The English Riviera is the setting for three of Britain's best loved holiday destinations - Torquay, Paignton and Brixham.
In all, the Riviera covers 22 miles of unspoilt coastline with 22 beaches, secluded coves and an infinite variety of things to do and see. The setting is quite unique with exotic plants and palms trees...

Søg på http://www.resort-guide.co.uk - de må da have noget om palmetræer.
Avatar billede 7th Praktikant
02. september 2002 - 16:16 #11
Avatar billede disky Nybegynder
02. september 2002 - 16:18 #12
Jeg har en stak derhjemme, men kan ikke sende dem, da jeg ingen scanner har.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. september 2002 - 16:21 #13
Der gror palmer i syd england.

Der gror endda palmer (1) i wemys bay ved Glasgow i Skotland (på højde med Århus)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. september 2002 - 16:27 #14
det er wemyss bay.....  ;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. september 2002 - 16:28 #15
Lige en til: Lat-Long:  55° 53' 17" , -4° 53' 13"
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2002 - 16:34 #16
Jeg takker mange gange !
01. august 2020 - 21:28 #17
Er der ikke også palmer i Fredrikshavn.......😇