Avatar billede zteiner Nybegynder
12. september 2002 - 21:44 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

zteiner.dk igen

http://zteiner.dk/

det er kun designet / layoutet som skal bedømmes (IKKE INDHOLDET)
Avatar billede km-software Nybegynder
12. september 2002 - 21:48 #1
jeg har kun en ting og sige det ser godt ud
Avatar billede cob Nybegynder
12. september 2002 - 22:02 #2
småkedeligt og indholdsløst men pæn... - du siger godt nok, at det ikke er indholdet der skal bedømmes [der er jo heller ikke noget :-)] - men tingene hænger jo sammen. Designmæssigt består siden ikke af meget mere et stykke grafik i toppen - et pænt stykke grafik, ganske vist, men det er også det... Siden er stilren - og hvis det er målet så er det lykkes - det giver vel 7 ud af 10 i min karakterbog. Mht. brugervenlighed og originalitet kan den ikke hive meget hjem...
Avatar billede freeman Nybegynder
13. september 2002 - 00:50 #3
Dine "mellemstreger" som adskiller din forskellige område funker ikke i Opera. Ikke at der er mange som bruger den, men stadigvæk ;o)

Ellers synes jeg designet er pænt og enkelt.. !
Avatar billede simona Nybegynder
13. september 2002 - 04:54 #4
Designet har et "pænt" og meget enkelt udtryk! Hvis det beskriver DIG, så er den helt i top!?
Avatar billede zteiner Nybegynder
13. september 2002 - 08:06 #5
" Dine "mellemstreger" som adskiller din forskellige område funker ikke i Opera. Ikke at der er mange som bruger den, men stadigvæk ;o) " >> Jeg er godt klar over problemet med opera, men jeg arbjeder på sagen.

" Hvis det beskriver DIG, så er den helt i top!? " >> Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?
Avatar billede simona Nybegynder
13. september 2002 - 08:14 #6
Da jeg formoder at siden er din egen private hjemmeside, så mener jeg at den skal illustrere/beskrive dig, både i ord og form! Det er Hvad jeg mener med det! Forstår du nu??
Eller har jeg misforstået din siden?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2002 - 08:17 #7
Pæn men kedelig.

Jeg mangler et FORMÅL med siden. Når jeg besøger en side, forventer jeg som det første, at blive præsenteret for hvad siden i det hele taget drejer sig om.

I dit topbanner skriver du "ON THE ROAD TO HEAVEN OR HELL ?" - hvad vil du med det? - i mine ører er det en gang intetsigende nonsens.

alt i alt en smålunken 8@13

NanoQ
Avatar billede peellefsen Nybegynder
13. september 2002 - 09:42 #8
Det første jeg tænker er, hvor er menu'en?? Og jeg vill nok også sætte nyhederne til venstre og artiklerne til højre, da nyhederne er det man (jeg) læser først for at få et indtryk, og man begynder jo at læse fra venstre.

Ellers pæn og enkel, dog lyder teksten "on the road..." som noget nonsens for mig også :)
Avatar billede cob Nybegynder
13. september 2002 - 10:06 #9
Du er nok nødt til at designer din side ud fra hvad indholdet er... og hvis du vil bringe en Virus advarsel, det hedder det altså på dansk ;-) - så var det måske en ide at have en dato på... eller er den nok ikke meget værd...
Avatar billede zteiner Nybegynder
13. september 2002 - 14:38 #10
cob >>
lige en ting til ... den virus advarsel er en joke... FAT DET !
Avatar billede cob Nybegynder
13. september 2002 - 14:53 #11
det er også vældigt morsomt
Avatar billede funguy Nybegynder
13. september 2002 - 14:56 #12
Det er meget enkelt... Synes der mangler lidt... Men det ser godt ud alligevel.. Pænt og enkelt... Og så lige en ting... Prøv lige at tjekke dit ur... Det er ikke så smart at man skal trykke på sin "opdater" knap, for at det kører videre.. Jeg kom ind kl. 15:03:38... Og der har den nu stået lige siden... Bare en detalje!
Avatar billede diskodexter Nybegynder
14. september 2002 - 21:16 #13
Alt i alt en meget pæn side, som er ganske enkel at se på.
Men er det ikke en personlig side?

Det ligner mere en eller anden nyhedsside som forsøger sig blandt en milliard andre af slagsen. Når/Hvis det altså er en personlig side synes jeg det ville være helt på plads at prøve sig lidt frem med noget nyt. Prøv nogle vilde farver i stedet for den generelt ret kedelige hvide farve.

Graffiken i toppen kan jeg til gengæld godt li' Det ser ud til at du godt kan finde ud af at bikse grafik sammen, så hvorfor ik' udnyt det noget mere? Smid nogle flere billeder på og få så meget grafik på som muligt. Men uden at overdrive selvfølgelig.

Men først og fremmest: Lidt vildere farver og lidt mere spænding.

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. september 2002 - 16:45 #14
finder siden for hvis...

hvad med at adde en box rundt om designet men med runde kanter???

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=payout.dk din hjemmesides arbejdsgiver!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. september 2002 - 16:45 #15
jeg mente hvid ;)
Avatar billede gaunt Nybegynder
16. september 2002 - 18:20 #16
Simona : Det undrer mig lidt at du i flere spørgsmål svarer "hvis siden beskriver dig" .. folk spørger jo herinde for at høre *andres* mening - ikke bare et standard svar ;)
Avatar billede simona Nybegynder
19. september 2002 - 12:11 #17
gaunt>> Min kommentar "hvis siden beskriver dig", syntes jeg er HELT relevant da enhvers side jo er ret personlig. OG det vil sige at JEG da ikke fx. kan sige "mere farve, mere spændign mm", hvis det ikke er det personen ønsker at udtrykke!!

Jeg føler IKKE at det er et STANDARD svar!!! :) og HVOR mange gange taler vi egentlig om?? ca. 2 ikke?? Hmm....??? Lyder ikke som noget standard-svar for mig!

Så er DU nu tilfreds med MIN mening? :0)