Avatar billede icqen Nybegynder
15. september 2002 - 22:51 Der er 7 kommentarer

indstillinger til smartsms 5.0

er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal sætte mine indstillinger i smartsms 5.0 ???
Avatar billede icqen Nybegynder
15. september 2002 - 22:53 #1
ps. det er tdc adsl jeg har.. kommer der endligt noget på tlf regningen for at sende fra smartsms??? eller er det gratis???
Avatar billede icqen Nybegynder
15. september 2002 - 22:54 #2
og jeg er i et netwærk der deles af en swits
Avatar billede congame Nybegynder
16. september 2002 - 10:30 #3
Du kan ikke bruge smartsms på Digital-forbindelse så som isdn eller adsl.
Hvis du vil have smartsms til at virke skal du have det gamle 56k modem frem
Avatar billede icqen Nybegynder
16. september 2002 - 16:35 #4
fuckt up. er der andre sms programmer jegkan bruge???
Avatar billede congame Nybegynder
16. september 2002 - 21:34 #5
Der findes ikke noget andet program som kan sende sms, du kan tilgengæld få mange programmer som kan sende sms'er gennenm din mobil.
Ellers må du bruge internetsender.
Avatar billede congame Nybegynder
18. september 2002 - 11:50 #6
hvad med at lukke spørgsmålet
Avatar billede congame Nybegynder
01. oktober 2002 - 12:58 #7
luk spørgsmålet og giv point