Avatar billede Madz Nybegynder
18. september 2002 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bot spørgsmål

min viden om bot på irc er ikke så stor så jeg har lige et par spørgsmål.. :)

kan man godt join flere kanaler med sin bot ? og hvis hvordan ?

kan man godt join en kanal med key ? og hvis hvordan ?

og det er jo med min bot så jeg skal bare vide hva jeg skal skrive når jeg telnet'er den :)
Avatar billede dmcn Praktikant
18. september 2002 - 10:12 #1
.+chan #kanal burde virke.
Avatar billede dmcn Praktikant
18. september 2002 - 10:16 #2
(Går ud fra det er en Eggdrop-bot)
Nok det bedste site om emnet: http://www.egghelp.org/commands/index.htm
Avatar billede Madz Nybegynder
18. september 2002 - 10:41 #3
Takker.. det første virker nu ;) men vil stadig godt vide om man kan join en kanal med key og hvordan ? eller om man skal fjerne keyen fra kanalen og så sætte den på igen når botten er kommet ind

det er en windrop bot ;)
Avatar billede Madz Nybegynder
18. september 2002 - 13:21 #4
har selv fundet svaret :)

.chanset #channel chanmode +sntk key
Avatar billede dmcn Praktikant
18. september 2002 - 13:22 #5
Øhm... nu besvarede jeg sådan set første del af dit spørgsmål?