Avatar billede eazye Nybegynder
22. september 2002 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aargh Lydene!

Argh alle lydene, holder det ikke ud :D

Winamp fortsætter med at spille, selvom jeg har lukket det.. heller ikke under joblisten kører det! INTET winamp kører!

hvad er der sket? jeg går ud fra det stopper når jeg slukker :D

en forvirret lytter ;)
- EazyE
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. september 2002 - 21:54 #1
hehe, lytter *gg*
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. september 2002 - 21:59 #2
Ironi on)Bare opgrader til Win Xp og download SP1, så forsvinder al lyd i maskinen. Det gjorde det i min. Ironi off)  ;o)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
22. september 2002 - 22:04 #3
hæhæ... en skitzofren der hører stemmer :D *LOL*

Arj.. det lyder ret underligt det dér... et være GYS!
Avatar billede eazye Nybegynder
24. september 2002 - 17:45 #4
lukker.
jeg valgte at stikke en strikkepind ind af det ene øre og ud af det andet.. og nu er lyddene væk! :D