Avatar billede cft3582 Nybegynder
23. september 2002 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

bærbar hd i min stationære pc

Hej
jeg har netop fået 5 gl. ibm bærbare
der er ikke noget cd rom drev i nogen af dem så for at kunne få et nyt styresystem ind på dem tænkte jeg om det er mugligt med en adaptor eller noget lignende at tilslutte de bærbare hd til min stationære pc.
på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede aaen Nybegynder
23. september 2002 - 11:09 #1
Jeps, det er nemt nok. Du burde kunne få en adaptor i din lokale computer/elektronik forretning. Den burde ikke koste mere end 50-100 kroner, da der ikke er noget intelligens i den - den laver bare stikformatet om.
Avatar billede random_act Nybegynder
23. september 2002 - 11:10 #2
Hvis de er så gamle så skaf en win95 på floppys.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 12:06 #3
Med en af disse kan du bruge den bærbare disk 2,5" i din PC hvor du ellers normalt bruger 3,5"

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374657899
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 12:08 #4
Midtdata har den også: http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='hd-ass'

Her hedder den: OEM ATA 2.5'' til IDE Converter