Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 15:36 Der er 13 kommentarer

deonator og TV Tool

Er der nogen der kender et program der kan gøre at jeg får 2 seperate skærme ( TV +computer) uden at de kommer i konflikt med hinanden.
Jeg tror ikke TV Tool kan?

Har også hentet den nyeste detonator fra nvidia er der nogen der ved om den kan gøre det?

TAK

Lanny
Avatar billede resten Nybegynder
25. september 2002 - 15:59 #1
jeg selv bruger tvtool fra tvtool.de og det virker fint :)
Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 16:45 #2
sådan et svar kan jeg ikke bruge til noget. kan du ikke fortælle mig hvordan du gør. PÅ startsiden står der kun dualview og macro, der står ikke noget om expanded view, gør der det på din version, hvilken bruger du? er det shareware versionen?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. september 2002 - 18:15 #3
hvilket kort bruger du?!
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
25. september 2002 - 18:33 #4
Det har noget at gøre med hvilket grafikkort du bruger. Jeg har selv et Geforce 2 deluxe og kan ikke bruge 2 skærme samtidigt. Min nabo har Geforce 2 MX etellerandet og han kan godt. :( Vi bruger begge TVTool.

Sune
Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 18:34 #5
Jeg kan godt bruge 2 skærme, bare ikke uden konflikt, kan de nabo det?
Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 18:35 #6
jeg har et geforce 2 mx 200/400
Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 18:39 #7
helt præcist er det et nvidia geforce 2 mx 400
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. september 2002 - 19:58 #8
så skal du da bare slå overscan funktionen til. Så blir filmen vist på hele skærmen, samtidig med at du med f.eks. BSPlayer (www.download.com) kan minimere afspilleren :)
Avatar billede lannywadkins Praktikant
25. september 2002 - 20:29 #9
hvor er den funktion i tv tool, lyder rigtigt :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. september 2002 - 05:54 #10
jeg aner ikke hvor den er i tvtool, men den er indbygget i detonator-driverne!
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
26. september 2002 - 20:38 #11
ja. det eneste er bare at der ikke længere er genvejstaster. :(

Sune
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. december 2002 - 15:22 #12
lukketid?!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:42 #13
lukketid?!