Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at loade sider

Jeg oplever tit at der er problemer med at loade sider, efter at jeg har fået GVD. Det er blevet meget slemt på det sidste. Det der sker er at når jeg skal loade en side, så begynder den at hente derfra, og så midt i det hele der stopper den bare.  Det jeg så kan gøre er at trykke refresh, men det er så heller ikke sikkert at den klarer den i den omgang, og så kan jeg ellers sidde og prøve indtil der sker noget. Det er især galt på de sider jeg bruger meget, som f.eks. www.motion-online.dk . Er der andre der oplever problemer i den stil og som evt. ved hvad man skal gøre ved det, for jeg er efterhånden ved at være godt træt af det. Det ville være hurtigere at bruge et 56k modem, og sådan burde det jo ikke være når man sidder med en 1Mbit forbindelse...

- Rod
Avatar billede whatever Nybegynder
26. september 2002 - 20:27 #1
Hvad er GVD?
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:28 #2
Er ikke sikker på det her vil hjælpe.. Men prøv at slette dine temp internet files. Måske hjælper det.

//Human
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:28 #3
svar.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:36 #4
GVD er noget nær verdens dårligste internet udbyder, men de er fandme billige... www.gvd.dk

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:40 #5
Human> Det virker sgu ikke :( Har endda også fyret mine cookies ud.

- Rod
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:42 #6
Hmm.. Så har jeg desværre ingen idé om hvad det kan være :( Er det noget som pludselig er opstået. Eller har det været sådan siden du fik GVD?

//Human
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:43 #7
Og hvor langtid har det stået på?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:46 #8
Det har været sådan siden jeg fik GVD, det var dog ikke så udtalt i starten som det er nu, det er meget galt lige for tiden. Tror at det kan ske at hænge sammen med at man ikke har nogen IP ved GVD, de kører med et eller andet underligt system som jeg ikke helt kan gennemskue. Vi får godt nok IP'er her mellem 28/9 og 4/10. Men det kunne være rart at få det fixet nu, hvis nu det var noget andet der forårsagede det. Det er for alvor ved at gå mig på nerverne :)

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:46 #9
har haft GVD ca. en måned i øvrigt.
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:46 #10
Hov.. Så ikke lige du havde skrevet det. Så er det helt klart noget du skal snakke med dem om, måske er det et problem med din computer, men så skal de også hjælpe dig med at løse det. Det er jo muligt de har server problemer eller noget.. :)

//Human
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:50 #11
Jeg har også skrevet inde på deres hjemmeside, der er også et forum, men der er kun omkring ved 50 brugere oder so, så det går ikke så hurtigt. Desuden så er det nogle fjolser der ikke aner en skid om hvad de laver der styrer det så... Men jeg kan da altid prøve at ringe til dem i morgen.

- Rod
Avatar billede human Nybegynder
26. september 2002 - 20:54 #12
Synes jeg du skulle gøre.
ej, synes faktisk du skulle få en anden udbyder, men det er jo ikke mig der bestemmer det ;)

//Human
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 20:59 #13
Ville rigtigt gerne have en anden udbyder, ville 10x hellere have en 256/128 med frit forbrug. Men en 1024/512 med 6000MB grænse til 175 om måneden, det skal man ikke kimse af (især ikke som fattig studerende). Og jeg deler den med 3 andre som ikke bruger en skid så reelt har jeg omkring 5000MB til mig selv for 50kr om måneden. Det ville koste 300kr hvis det var stofa... Så når det nu lige kommer til at virke så er det da godt nok.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 21:24 #14
Har fået et svar inde fra GVD af. Jeg har slået http 1.1 fra... fatter ikke helt hvorfor men det kører meget bedre nu, nogen der kan forklare den?

- Rod
Avatar billede sblar Nybegynder
26. september 2002 - 21:26 #15
*Hvis* det lige kommer til at virke :o) Man får hvad man betaler for - pris og kvalitet plejer at hænge sammen og det gør det tilsyneladende også her.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. september 2002 - 21:27 #16
sblar> ja det gør det da, men det er sammen med en antenne forening så der er en grund til at det er lidt billigere.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
15. januar 2003 - 12:43 #17
Lukker