Avatar billede steppeulven Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Diablo og dupe

Hey
Jeg har lige tradet mig til den sygeste armor i Diablo 2 (gladiators bane) men jeg er nervøs for om den er duped eller et hack.... hvordan kan jeg checke det??
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:17 #1
Bare rolig....Jeg tror næppe der er nogen, som vil dupe gladiators bane...Og man kan ikke tjekke om det er dupe - sry!

/> Mr.Meincke
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:17 #2
Folk duper kun de allerdyreste ting, som fx: Windforce, Eaglehorn, Arkaines Valor osv...
Avatar billede steppeulven Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:21 #3
erh... sojs og ravenfrost blir sq oss stor dyped og de er sq ikke så sjældne!
Avatar billede mxm Nybegynder
18. oktober 2002 - 11:15 #4
Det er rigtigt det mr.meincke siger, det er nemlig kun de dyreste og mest sjældne ting der bliver duped i d2, fordi der er jo ikke nogle penge i at dupe og sælge en gladiators bane der max er 1 soj værd, hvorimod man kan dupe WF og få skide meget for den.

Sojs bliver duped fordi det er en slags valuta i d2, men der er efterhånden så mange sojs så at ingen vil trade med dem, og jeg må ærgeligt sige at jeg aldrig har været ud for en duped ravenfrost, måske hvis den er perfekt
Avatar billede steppeulven Nybegynder
03. november 2002 - 15:39 #5
Tjaa fandt ud at den var duped... Ligepludselig havde jeg den ikke mer....