Avatar billede Friis77 Praktikant
20. oktober 2002 - 01:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Extension Fejl

Jeg er ved at lave en side i MW MX og jeg har instaleret "charon cart" og "charon cart pach" men jeg får en fejlmeldelse hver gang jeg bruger "add to cart from link".
Fejlmeldelsen jeg får er :"javascript error while loadind CC_AddToCartFromLink.htm:
At line 49 of file "C:\programmer>macromedia\Dreamweaver MX\configuration\serverBehaviors\ASP_VBS\CC_AddToCartlink.js" if (CARTCOLDEF[i] = 'Product'){ test for equality (==) mistyped as assignment (=)? "javascript error while loadind CC_AddToCartFromLink.htm:
At line 50 of file "C:\programmer>macromedia\Dreamweaver MX\configuration\serverBehaviors\ASP_VBS\CC_AddToCartlink.js" if (CARTCOLDEFSOURCE[i].type = BINDINGTYPE_RSCOL){ test for equality (==) mistyped as assignment (=)? "javascript error while loadind CC_AddToCartFromLink.htm:
At line 71 of file "C:\programmer>macromedia\Dreamweaver MX\configuration\serverBehaviors\ASP_VBS\CC_AddToCartlink.js" if (CARTCOLDEFSOURCE[i].type = BINDINGTYPE_LITERAL){ test for equality (==) mistyped as assignment (=)? "javascript error while loadind CC_AddToCartFromLink.htm:
At line 74 of file "C:\programmer>macromedia\Dreamweaver MX\configuration\serverBehaviors\ASP_VBS\CC_AddToCartlink.js" if (CARTCOLDEFSOURCE[i].type = BINDINGTYPE_RSCOL){ test for equality (==) mistyped as assignment (=)?

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig da det er den eneste side jeg mangler at lave til min hjemmeside....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:02 #1
Det er nok mere oplagt at kontakte Julian som har udviklet kortet?
http://charon.co.uk
Avatar billede Friis77 Praktikant
20. oktober 2002 - 11:37 #2
Problemet er løst...............
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 16:31 #3
Lav er svar og luk spørgsmålet
Avatar billede Friis77 Praktikant
20. oktober 2002 - 16:48 #4
ok