Avatar billede 104 Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ?

Jeg har lige fået en e-mail fra Wanna-Save.com, med dette indhold:

Bekræft din tilmelding til wanna-save
Du har ønsket at tilmelde dig wanna-save. Din tilmelding er først gyldig når du har klikket på nedenstående.

Klik her for at bekræfte din tilmelding

Hvis dette link ikke virker skal du skrive følgende i din browser's adressefelt og trykke på 'Retur'

Hvorfor for jeg sådan en når jeg aldrig har været derinde og købe/tilmelde mig før?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:15 #1
Du ahr sikkert deltaget i en konkurrence? Ellers har andre tilmeldt sig med din e-mail 'for sjov'

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:15 #2
Og lav lige en bedre overskrift næste gang.
26. oktober 2002 - 02:15 #3
Fordi nogle har tilemldt din E-Mail kunne jeg forstille mig?

/Casper