Avatar billede wanix Praktikant
09. november 2002 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Recover

Hej.
Jeg har en fil recover.gho lavet med Symantec. Jeg kan ikke brænde den ned med programmet. Den fylder ca 1 gb. Kan man ikke dele den med nero? Jeg har nero version: 5.5.9.14

På forhåmd tak for hjælpen.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. november 2002 - 20:55 #1
du kan ikke dele en ghost fil med andre programmer end ghost..
jeg har brugt Ghost Explorer eller du kan lave span under selve lavningen af ghosten!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
09. november 2002 - 21:05 #2
jep brug ghost explore det er lige til at gå til
Avatar billede wanix Praktikant
10. november 2002 - 00:57 #3
Jamen det kan ikke brænde det ned. Jeg kan ikke bruge Ghost længere nu. Men jeg har ghost filen. Så jeg vil gerne vide om jeg ik bare kan gøre det med eks. Nero?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. november 2002 - 08:21 #4
nej det kan du ikke være sikker på at resultatet er iorden med mindre du bruger ghost som filen er oprettet med
Avatar billede wanix Praktikant
10. november 2002 - 10:29 #5
OkaY!