Avatar billede hottehans Nybegynder
12. november 2002 - 21:25 Der er 22 kommentarer

lukom stinker?

jeg det kan godt være det er et underligt ?  men nu stille rjeg det alligevel: ude på mit badeværelse stinker der jævnligt af BÆ uden noget har slidt derude?

Det er ikke pis og jeg vil gerne have et seriøst bud på hvad problemet er?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. november 2002 - 21:27 #1
kloarken !
Avatar billede initializing Nybegynder
12. november 2002 - 21:31 #2
Ja kloakken som no_doubt siger.. Der er jo 'direkte forbindelse' der til..
Avatar billede sukos Juniormester
12. november 2002 - 21:32 #3
en utæthed i faldstammen, så naboers shit får lov at "komme igennem"
Avatar billede jettehartmann Nybegynder
12. november 2002 - 21:32 #4
kloakken....
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
12. november 2002 - 21:34 #5
måske det kunne være din vandlæs hvis du har bruser der eller lignende kan det være vandløsen der ikke lukkker tæt og so skal den skilles og rengøres.

PS. EMNET KRÆVER EN DEL FJERE POINTS DA DET ER ET LORTE SPØRGSMÅL :-)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
12. november 2002 - 21:35 #6
vandlæs=vandlås
vandløsen=vandlåsen

:-)
Avatar billede tax Nybegynder
12. november 2002 - 21:36 #7
Hvis der er et gulvafløb, kan det være at koppen i kopvandlåsen der mangler. -eller det bare er tørret ud. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2002 - 21:41 #8
Lugt dig frem til om det er håndvask, gulv afløb eller toilet.

Hvis det er håndvasken, så rens vandlåsen, hvis det er en af de andre, så kan det ske at du har brug for professionel hjælp, men det kan også bare være at det er tørret ud, det lugter ret så grimt.
Avatar billede jettehartmann Nybegynder
12. november 2002 - 21:44 #9
nemlig :-)
Avatar billede hottehans Nybegynder
12. november 2002 - 22:18 #10
okay det lyder jo spændende... jeg mistænker nu afløbet i brusenichen...! hvad gør jeg så?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2002 - 22:47 #11
hottehans> nå, nu gider jeg ikke mere - har mailet dig og du har ikke gjort en skid ved dine gamle spørgsmål, så nu kan de betragte dig selv som anmeldt.
Avatar billede tax Nybegynder
12. november 2002 - 22:47 #12
Hvis det er et relativt "moderne" afløb: Tag risten af og se om der er en kop monteret. Det kunne også være dennes pakning.

Nogle gange er selve vandlåsen så klam at det er den i sig selv der stinker.
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. november 2002 - 22:56 #13
Kik bagved vc-et hvor dets tykke rør går ned i gulvet. der er tætnet med kit og det kit har de med at blive utæt efterhånden og så kommer der lugt op fra faldstammen.
Det er det 95% sandsynligste svar som no-doubt siger.

der skal så tætnes med nyt kit efter du har skrabet det gamle indtørrede af. Du får sandsynligvis også brug for nogle tovfibre til at armere kitten da det som regel er en ret bred sprække, få isenkræmmer eller byggemarked til at vise hvordan.

mvh JakobA
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 12:21 #14
hmm ved min faldstamme sidder der en bred gummiring... jeg må jo prøve at få den af (hvordan det uden at ødelægge den), og se hvad der gemmer sig bagved så.

jeg fik lige dette.

du bør på det kraftigste overveje hvilke spørgsmål du stiller på eksperten. "lokum stinker?" er næppe en titel der tiltrækker det seriøse klientel som vi savner. Denne type spørgsmål bedes du stille andetsteds for fremtiden - evt. kan du jo ringe til din lokale VVS-mand.
På forhånd tak, n0rmality/coadmin

så hermed er bolden endnu en gang kastet op til en omgang: er fri debat fri debat, eller er fri debat noget andet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2002 - 17:09 #15
spørgsmålet som sådan er vel ok... Du kan bare formulere dig lidt pænere næste gang - jeg tror sådan set det var det n0rmality mente.
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 17:52 #16
ok jeg trækker min overskrift tilbage, og ændrer den hermed til: toilet dufter ikke rart... TILFREDS?
Avatar billede sukos Juniormester
13. november 2002 - 18:21 #17
"hmm ved min faldstamme sidder der en bred gummiring... jeg må jo prøve at få den af (hvordan det uden at ødelægge den), og se hvad der gemmer sig bagved så."

LAD VÆRE MED DET!!!!!!

Hvis dit toilet IKKE dufter særlig rart, så kan du være sikker på at det kommer til det!
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. november 2002 - 21:00 #18
Tjae, hvis gummiringen ikke slutter tæt skal der gøres noget ved det.
Men jeg kendender ikke det system, så nu er det nok bedst at spørge en VVS mand, FØR du piller ved noget. så du har mulighed for at komme igang med den korrekte reparation såsnart du piller den gamle ring af.
Avatar billede hottehans Nybegynder
14. november 2002 - 10:47 #19
"Hvis dit toilet IKKE dufter særlig rart, så kan du være sikker på at det kommer til det!"

hvorfor skal jeg lade være med det? det var jo det der var meningen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 10:53 #20
hans> han mener at det kommer til at lugte værre end det gør nu :)
Avatar billede hottehans Nybegynder
14. november 2002 - 12:24 #21
nååååååååååå  !!!  ;)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:29 #22
lukketid