Avatar billede astalavista Nybegynder
19. november 2002 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

counter - mysql - letter løsning

$nr_resultat = mysql_query("select nr_found from gaden where navn='$navn'");
                  while ($nr_raekke = mysql_fetch_array($nr_resultat)) {
                  extract($nr_raekke);
                  mysql_query("update gaden set nr_found = $nr_found + 1 where navn='$navn'");
                  }
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. november 2002 - 21:51 #1
mysql_query("update gaden set nr_found = nr_found + 1 where navn='$navn'");

er nok
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. november 2002 - 21:52 #2
..nemlig :)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
19. november 2002 - 21:52 #3
$nr_resultat = mysql_query("select nr_found from gaden where navn='$navn'");

while ($nr_raekke = mysql_fetch_array($nr_resultat))
{
extract($nr_raekke);
$nr_found = $nr_found + 1;
mysql_query("update gaden set nr_found = $nr_found where navn='$navn'");
}
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
19. november 2002 - 21:52 #4
Ahh, selvfølgelig nemmere...
Avatar billede astalavista Nybegynder
19. november 2002 - 22:01 #5
OkiDoki