Avatar billede mache-sfx Nybegynder
21. november 2002 - 13:58 Der er 8 kommentarer

tysk

hej jeg ville bare høre om nogle ville hjælpe med at rette en tysk HISTORIE, og hvad i syntes om den:

Der Mann der geht gegen mich, ist meine gute freund, „Hr. Sneiter“ wie waren im Krieg in 1945. es war im diesem Krieg, ich mein Bein verloren hat. Ich will nur erzahlen eine Geschichte von dem Krieg.

Ich und Sneiter fliege von der Westberlin zu Danamark. Wie landet in der Stadt Kopenhagen. 100 Mann geht von Kopenhagen zu der Stadt Viborg. Diesem Tag, enthäutete die Sonne und alles waren ermüdete. Plötzlich waren es einen Mann der Rufen„an dem Ufer liegt die Stadt!“100 Mann Lauf an dem Ufer, und Rufen „Wasser!“ Sneiter und ich Laufe auf! Wasser hat niemand getränkt um Vier Tagen. Wie waren in der Stadt Viborg! Ein Mann bringt dem Soldaten einem Topf Wasser. In Viborg waren wie in Fünf Tagen. Dann 50 Mann geht zu der Stadt Skagen, weil es war Krieg in Skagen ist. Sneiter und ich gingt zu Viborg, zu aufpassen der Stadt. Am Nacht gingt wie die leidend ab, von der dänisch Soldaten. Der dänisch Soldaten befahl wie sollte ausgehen zu einer Stadt heiß Aalborg, als ich wisse das ein Zuchthaus ist. Von Viborg zu Aalborg fahren wie im Grosse Auto, es war einem PASSAT. Die wind wart hoch Kälte, und ich Tiefkühltruhe. „NEIN!“ Es war nicht Toll diesem Tag.

jeg er ikke færdig

men hvis der er en der vil hjælpe med at slutte den så er der point ved siden af....

på forhånd takker
Avatar billede nak-m Nybegynder
21. november 2002 - 14:01 #1
mache-sfx:
jeg kan ikke forstå hvad det spm har med IT at gøre? eksperten er til for at hjælpe folk med deres it-problemer :)
Avatar billede initializing Nybegynder
21. november 2002 - 14:07 #2
Machen få en forældre til det..
Avatar billede ladyhawke Novice
21. november 2002 - 14:52 #3
nak-m>> det er også stillet under fri debat, der der stillet mange af denne slags spørgsmål...
Avatar billede koon Nybegynder
21. november 2002 - 14:54 #4
Der er i hvert fald ingen stavefejl i:-)
Avatar billede ullum Praktikant
21. november 2002 - 14:55 #5
Danamark  såååå
Avatar billede bils Nybegynder
21. november 2002 - 14:57 #6
Ich will nur erzahlen eine Geschichte von dem Krieg.

Hedder rigtigt:

Ich will nur eine Geschichte von dem Krieg erzählen.

(læg mærke til ä i erzählen)
Avatar billede mache-sfx Nybegynder
21. november 2002 - 17:35 #7
ER DER SAMMENHÆNG I DET JEG SKRIVER ????
Avatar billede ullum Praktikant
21. november 2002 - 17:38 #8
hvis du vil lave mere sammenhæng så prøv at bruge kommaer hvor du kan komme til det
weil es war Krieg in Skagen ist - det er da vist noget vrøvl