Avatar billede ecoder Nybegynder
27. november 2002 - 19:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

object reference?

Hej med jer!

Den er gal i den linje her: Server.Transfer("Login.aspx")

Den siger følgende:

"Reference to a non-shared member requires an object reference"

Her er hele subroutinen:

Sub Logout_Click(ByVal Source As System.Object, ByVal e As System.EventArgs)
FormsAuthentication.SignOut()
Server.Transfer("Login.aspx")
End Sub

BTW. Jeg savner ofte en go måde at finde ud af, hvilken Namespaces man skal Import!

Nogen gode råd?

Mvh ecoder
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
27. november 2002 - 20:21 #1
Du skal bruge Response.Redirect("Login.aspx") i stedet for Server.Transfer(...).

.NET Framework Documentation indeholder en komplet liste over klasser og namespaces. Dokumentationen følger med når man installerer Frameworket.

// Simon
Avatar billede z42cool Nybegynder
28. november 2002 - 08:56 #2
Simon>> Hvorfor må han ikke bruge Server.Transfer????

Jeg synes det lyder som om at det er din implicitte Page reference den er gal med! Kan du ikke prøve at vise os hele din Page klasse?
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
28. november 2002 - 15:23 #3
Fordi Server.Transfer(...) åbenbart ikke virker, Response.Redirect gør...
Avatar billede z42cool Nybegynder
28. november 2002 - 15:32 #4
LOL - Men de gør jo ikke det samme. At skrive at han skal bruge Response.Redirect i stedet for er jo ikke et svar når det ikke er det han ønsker. Server.Transfer bør jo virke fint!
Avatar billede ecoder Nybegynder
17. januar 2003 - 16:34 #5
Så kommer der lige nogen forsinkede points!

Undskylder mange gange.......

Mvh ecoder