Avatar billede Slettet bruger
28. november 2002 - 09:40 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

ROUTER (TDC)

Er der nogen der har kendskab til hvilken Router man kan anskaffe til en rimelig pris som er til at sætte op for alm mennesker og som har en rimelig holdbarhed
Udbyderen er TDC (ADSL)
Clienterne er 1xWin98 - 1xWinXP - 1xLinux
Avatar billede jensendk Nybegynder
28. november 2002 - 09:44 #1
Snapgear, priser starter dog ved 2800, men er RET nemme at have med  at gøre.

Den er både, router, VPN og firewall i et. www.snapgear.com har en simulator til deres web interface.
Avatar billede mfalck Praktikant
28. november 2002 - 09:48 #2
zyxel 310 er også ret god - jeg bruger den selv .. der er både webinterface  og kommandolinie. Den understøtter bla flere offentlige ip-adresser, SNMP (hvilket jeg synes er en god ting). Betalte 1000 eller 1200 kr for den.
Avatar billede stephansen Nybegynder
28. november 2002 - 14:45 #3
Det er sgu da alt for dyrt !!!

Næh tjek edbpriser - der er to modeller der får rigtig god omtale sammen med TDC DI-604 til DKK 465, og så er der også Web Safe Router RP614 til 511 DKK.

Håber det kan hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2002 - 20:00 #4
Jeg takker for svarene - valgte en TRENDTnet til 687.00 incl porto
let at sætte op og virker (foreløbig) rigtig godt
Årsagen til mit spørgsmål - jeg havde fået at vide at jeg skulle regne med en udgift på ca 4000.00 kr og ha' en akademisk uddannelse for at sætte den op