Avatar billede dboleno Nybegynder
29. november 2002 - 21:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Egenskabvindue vises ikke for mapper i stifinderen

Når man højreklikker på en mappe i stifinderen og vælger egenskaber, sker der intet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2002 - 22:24 #1
prøv med en Repair

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)

Husk at installere SP3 bagefter!
Avatar billede sekam Nybegynder
29. november 2002 - 23:37 #2
Har du installeret noget program til mus eller tastatur?
Prøv evt. at fjerne dem igen.
Avatar billede dboleno Nybegynder
30. november 2002 - 00:07 #3
Det hjalp desværre ikke, men tak for indsatsen. Det er lidt mærkeligt, at egenskaberne vises godt nok, hvis det er en fil man klikker på.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. november 2002 - 00:28 #4
Hvis du har ZoneAlarm installeret, så prøv sætte den til ikke at starte sammen med Windows. Gøres i Overview - Preference.

Genstart maskinen bagefeter.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. november 2002 - 00:32 #5
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q225745 står der lidt om ownership, som evt. kan hjælpe.
Avatar billede dboleno Nybegynder
30. november 2002 - 14:16 #6
Den med zonealarm, var lige det der skulle til, selvom jeg er ked af at skulle starte den manuelt. Hvordan får jeg givet dig points?
Avatar billede dboleno Nybegynder
30. november 2002 - 14:18 #7
(hov, det skulle have været en kommentar)
Den med zonealarm, var lige det der skulle til, selvom jeg er ked af at skulle starte den manuelt. Hvordan får jeg givet dig points?
Avatar billede sekam Nybegynder
30. november 2002 - 14:22 #8
Du mangler lige et svar. :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. november 2002 - 14:44 #9
underligt, jeg bruger selv ZA uden det problem.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. november 2002 - 17:59 #10
Sikkert en driver konflikt et sted.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. november 2002 - 18:24 #11
måske