Avatar billede gitrian Nybegynder
10. december 2002 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

The Internet Music Database

Jeg søger en side som www.imdb.com, men bare vedrørende musik.

Det drejer sig nærmere bestemt om den funktion hvor man kan lave en liste over hvilker film man har. Den mulighed ville jeg meget gerne have med mine CD'er.

Jeg ved godt at der findes programmer til det, men jeg søger en online funktion, hvor der også gerne er oplysninger om den enkelte cd.
Avatar billede backside Nybegynder
10. december 2002 - 11:14 #1
Man har engang kunnet på www.mp3.com, ved ikke om det er muligt mere.
Avatar billede aaboe Nybegynder
10. december 2002 - 11:28 #2
Måske www.cddb.com?
Avatar billede trs Nybegynder
10. december 2002 - 14:59 #3
http://www.collectorz.com/music/
Her kan du downloade et program der kan hente oplysningerne via internettet (via www.cddb.com) Det er shareware, så du kan højest hente oplysninger om 100 cd'er med mindrer du betaler for programmet!