Avatar billede maximuss Nybegynder
10. december 2002 - 14:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PC computer spil Medal of Honor/Spearhead

Når jeg skal installere Spearhead, som er en expansion til Medal of Honor siger den at den ikke kan finde en UK eller US version af Medal of Honor på min PC. Er der nogen som kender til problemet?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. december 2002 - 14:06 #1
Du skal have original versionene af MOH - Spearhed er en expansion til den.
Avatar billede maximuss Nybegynder
10. december 2002 - 14:15 #2
Ja det er jeg med på og det har jeg også
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 15:39 #3
maximuss >> Du har IKKE original versionen af spillet. For at installerer Spearhead skal der ligge nogle genkendelige ting i regbasen. Du har sikkert en cracket version af MOHAA.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 16:35 #4
Avatar billede maximuss Nybegynder
10. december 2002 - 22:12 #5
-simon det har du ret i. Det var lang tid siden jeg installeret spillet og havde helt glemt det
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 22:40 #6
så er det du lukker spørgsmålet ;)
Avatar billede iq-n Nybegynder
11. december 2002 - 00:59 #7
Det kan lade sig gøre uden original nogle af dem er originale, en af mine venner har gjord det.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2002 - 03:23 #8
ig-n hvad har du gang i?
Avatar billede iq-n Nybegynder
11. december 2002 - 17:20 #9
jeg siger bare det ikke er fordi han har en uoriginal cd, at han ikke kan installere det.
Avatar billede maximuss Nybegynder
28. juli 2004 - 09:28 #10
svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 09:42 #11
husk at acceptere eget svar ved at markere navnet og klikke på accepter!