Avatar billede alalalalalala Nybegynder
10. december 2002 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GeforceFX

nogen der ved hvad den "gode" udgave af geforceFX kortet kommer til at koste i danmark?
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 20:31 #1
Det er ikke offentligjordt.
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
10. december 2002 - 20:51 #2
Nej ved jeg godt, men sådan cirka.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. december 2002 - 12:47 #3
Hey
Jeg har hørt rygter om at et komer til at koste melle 400 og 500 pund.

Skiper
Avatar billede -simon- Nybegynder
11. december 2002 - 22:13 #4
Dit spørgsmål lyder: "nogen der ved hvad den "gode" udgave af geforceFX kortet kommer til at koste i danmark?" - det er umuligt at svare på eftersom det ikke er offentliggjort, så hvad end rygter siger er der ingen der kan komme med et korrekt svar.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
11. december 2002 - 22:14 #5
man kan vel gætte udfra rygterne