Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 15:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke spille spil online

Jeg har et lille problem, jeg kan ikke spille spil på nettet f.eks ( CS, WAR 3 og BF1942)
jeg kan hellere ikke opdate mit virus program!
det skal så lige siges at jeg sider over en router, med indbygget switch og den anden pc kan godt opdate og spiller over nettet.!
Avatar billede scoty Nybegynder
18. december 2002 - 15:36 #1
Har du firewall...
Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 15:36 #2
Nej..
Avatar billede jimmydan Nybegynder
18. december 2002 - 15:39 #3
Jeg tror du er ude i, at din router ikke kan dirigere tcp/ip trafikken til mere end 1 ip-adresse.
Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 15:40 #4
Det er hellere ikke noget problem, det har jeg nemlig osse prøvet
Avatar billede jimmydan Nybegynder
18. december 2002 - 15:40 #5
Enten fordi den ikke kan, eller fordi det ikke er sat rigtigt op. Bruger du evt. dhcp fra routeren??
Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 15:41 #6
dhcp???
Avatar billede jimmydan Nybegynder
18. december 2002 - 15:43 #7
Ja - har du fast defineret dine ip-adresser på pc'erne? Eller fortæller routeren hvad den skal være hver gang du tænder for en pc. Lige et dumt spørgsmål... Kan du komme på internet fra begge pc'ere samtidig?
Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 15:49 #8
Jep...
Avatar billede scoty Nybegynder
18. december 2002 - 18:04 #9
Hvilekn type router har du:
1) Cisco 677; kan sagtes side to computer med CS og spille online
2) Zyxel 642R; Som ovenover.
Avatar billede fckomodo Nybegynder
18. december 2002 - 18:11 #10
jeg har geninstalleret mit windows og ser det ud som om det virker!