Avatar billede diskodexter Nybegynder
21. december 2002 - 09:36 Der er 4 kommentarer

Lidt feedback er alt hvad jeg ønsker ;)

Hej eksperter.

Jeg er igang med et nyt design, men er gået fuldstændigt i stå. Derfor spørger jeg selvfølgelig jer til råds. Har i nogle idéer til hvordan jeg skal komme videre med mit design? Lidt feedback på designet ville også være tilfredstillende.

http://www.braestrup.nyka.dk/ny/index.htm

PÅ forhånd tak.

/Braestrup
Avatar billede cdc Novice
21. december 2002 - 09:56 #1
lille spændende side, men synes du skulle erstatte din scrollbar med en div som du scroller med nogle pile.
Dine links bør ikke være blå (http://www.braestrup.nyka.dk/ny/links.htm)
Ellers er det vel ikke det store at sige, den er jo lille

/cdc
Avatar billede googolplex Novice
21. december 2002 - 15:10 #2
Den er efter min mening for lille og farverne er ikke min kop the, ellers ok.
Avatar billede shors Nybegynder
21. december 2002 - 17:40 #3
Som udgangspunkt er det en okay nice side, men der er lige et par ting :-)

1. Synes du skulle prøve at lave siden lidt højere. Synes egentlig at bredden er ok, men den kunne godt være højere.

2. I stedet for de sorte kasser udenom selve indholdet ville det se fedt ud hvis du satte nogle billeder ind!

3. Nu vi er inde på de sorte kasser - Skulle de ikke være lige bredde eller ???? Den højre er en del breddere end den venstre ( hvor logoet er ).

4. En anden farve på linksene i stedet for den sædvanlige blå/røde.

Ellers et cool lille site :-)

/shors
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2003 - 12:16 #4
Hvorfor skal jeg kigge på en side i PDA størrelse når jeg har en 20" skærm. Jeg synes personligt overhovedet ikke konceptet holder.