Avatar billede zenzoria Nybegynder
03. august 1999 - 16:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

jeg har lige installeret DreamWeaver
Og jeg kan ikke lave memllemrum , hvad kan der være galt ..??
Avatar billede vagn_eriksen Nybegynder
03. august 1999 - 16:34 #1
Uddyb venligst - version osv.
Tvungne mellemrum indsættes med Ctrl+Shift+Space
Avatar billede zenzoria Nybegynder
03. august 1999 - 17:02 #2
Jeg takker ( det var 2,0 )
Og virker fint
Avatar billede zenzoria Nybegynder
03. august 1999 - 17:07 #3
Kan man ikke få den til og være konstant ??
Avatar billede vagn_eriksen Nybegynder
03. august 1999 - 17:22 #4
Ikke helt med....
Almindelige mellemrum kan stadig laves med Space. Hvis du vil have flere ved siden af hinanden skal du bruge den anden metode.
Der er en opdatering, der kurerer visse særheder. Kan hentes fra Macromedia, hvis man har et gyldigt SN
Avatar billede chris Nybegynder
03. august 1999 - 22:38 #5
Hva er det for en opdatering....er det 2.1 du taler om...eller er der en anden opdatering ??
Avatar billede zenzoria Nybegynder
03. august 1999 - 22:55 #6
Ja men den almindelige mellemrum virker ikke i min version ( 2.0 )
Avatar billede vagn_eriksen Nybegynder
04. august 1999 - 01:47 #7
Den nyeste hedder 2.01.
Der er stadig et par bugs i den. Bl.a. er der problemer med <!--include virtual="common/adovbs.inc", som den bare ikke forstår. Den melder fejl på linket. Man kan tricke den ved at sætte en skråstreg foran: /common/adovbs.inc", men så er det ret beset ikke et virtual include mere...

Hvad er det du prøver på med de mellemrum?
Send evt. en fil på -ve@post4.tele.dk, så kigger jeg på den