Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. januar 2003 - 09:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Brændeskur?

Hej eksperter..

Jeg skal bruge nogle tegninger af et brændeskur til et projekt i skolen.. Hvor kan jeg finde det?? Det skal i hvertfaldvisehvordan tageter lavet..

Håber I kan hjælpe..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. januar 2003 - 09:13 #2
ja det har jeg også prø´vet, men der kommer jo ikkerigtig noget..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. januar 2003 - 09:14 #3
ik alt ¨sån noget pis
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. januar 2003 - 09:43 #5
ja den øverste var go...men vi ku godt bruge non flere billeder
Avatar billede jefa Nybegynder
10. januar 2003 - 09:54 #6
Prøv at kontakte dem på http://www.traemuseet.dk/
Avatar billede jefa Nybegynder
10. januar 2003 - 11:18 #7
De har tegningerne på Træmuseet og til et skoleprojekt, kunne de måske være gavmilde.
Avatar billede jelzin1o1 Nybegynder
10. januar 2003 - 16:12 #8
Hvad er det nu et brændeskur har med IT at gører?
Du er hoppet ind på et site for udveksling af IT-viden. Hvad med at smutte over på Leth´s hjemmeside.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
13. januar 2003 - 08:45 #9
Ja under generelt og fri debat.. Admin sagde engang at det måtte indeholde alt fra "et eller andet" til pletter på gulvtæppet.. Så smut du bare over til Leth :)

Men det er ok.. Jeg kan se du kun har været med siden december 2002, så du var ikke til stede dengang han sagde det..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. januar 2003 - 15:02 #10
Lukker spm i morgen hvis der ikke kommer flere indlæg.. Damn.. Er der ingen der kan hjælpe? :'(
Avatar billede ALS Praktikant
19. januar 2003 - 23:16 #11
zer0c00l >> Hvad havde du forventet. Eksperten er et forum for IT-viden.

Prøv et af de mange fora for gør-det-selv ;o)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
20. januar 2003 - 17:30 #12
Hvor kan man finde alle de mange af dem henne da? :D
Avatar billede jadetermig Nybegynder
20. januar 2003 - 17:32 #13
Har søgt på altavista.. Ved ikke om der er noget der, der kan bruges..
http://www.altavista.com/web/results?q=br%C3%A6ndeskur&kgs=0&kls=1&avkw=qtrp
Avatar billede ALS Praktikant
21. januar 2003 - 09:05 #14
Det ville give mere kvalificerede svar at oprette spørgsmålet i et forum, der omhandler "Hus og have" end i et IT-forum. Bare et par eksempler kunne være:

www.askalex.dk
http://www.kandu.dk/
http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=505
http://www.goerdetselv.dk/
Avatar billede zer0c00l Juniormester
17. februar 2003 - 12:18 #15
hmm... der har ikke rigtig været noget jeg kunne bruge.. -Men har alligevel fået bikset nogle tegninger sammen.. Lukker ...