Avatar billede saybot Nybegynder
11. januar 2003 - 11:18 Der er 3 kommentarer

Windows logud

Hvergang jeg logger ud af windows xp pro laver den afslutning af diverse programmer...

Hvad er problemet og der må findes et patch
Avatar billede martin87 Nybegynder
11. januar 2003 - 11:28 #1
Det samme problem har jeg også..jeg lever med det :)
Avatar billede saybot Nybegynder
11. januar 2003 - 11:31 #2
hehe

Det har jeg også gjort i meget langtid
Avatar billede hologram Nybegynder
11. januar 2003 - 13:48 #3
I skal ikke logge ud, men bruge hurtigt brugerskift.
Tryk på Start - Log [brugernavn] af - Skift bruger.
Selvom du måske kun har én bruger går den alligevel til login-skærmen hvor den bibeholder alle de kørende programmer og venter på at man logger ind.

Hvis du ikke kan skifte bruger skal du aktivere hurtigt brugerskift inde i
Start - Indstillinger - Kontrolpanel - Brugerkonti - "Skift måden hvorpå brugere logger af og på" - Sæt markering ved både "Brug velkomstsiden" og "Brug hurtigt brugerskift"

Og hvis det ikke virker, så kan jeg ikke hjælpe :)