Avatar billede talbodahl Nybegynder
17. januar 2003 - 16:42 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Vudér denne side..

Det ville rart med nogle kommentare til : www.sdn.1go.dk

Der er intet indhold på de forskellige sider endnu, det skal nok komme..

Men hvad synes i om den.. (Gerne konstruktiv kritik - tak)
Avatar billede talbodahl Nybegynder
17. januar 2003 - 16:48 #1
OBS ::: Siden hedder Index.. det skal nok blive rettet (før i hagler mig ned)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
17. januar 2003 - 16:54 #2
Kommer lige med et par ting...

1: Det er meget blåt, og rimelig trist at se på. (Mangler nogle billeder)
2: Prøv at lave skrifttypen mindre. (Kommer til at se mere proff ud)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 16:54 #3
tjoo..  den er blå, og ikke en særlig pæn blå :)

nej, det er udmærket. Du har nu lavet en struktur med tre "rammer". Nu skal du til at gøre den spændende med lidt lækre detaljer :)
Avatar billede spiegelberg Nybegynder
17. januar 2003 - 16:55 #4
personligt syntes jeg at du skal vælge andre farver..! de er for ens og de hopper lige ud i hovedt på en..!
Avatar billede gizp Nybegynder
17. januar 2003 - 16:56 #5
1) Det er alt for blåt!
2) Mangler grafik
3) Prøv måske at lav lidt større cellspacing
4) Den mårkeblå farve er alt for skrigende!
/gizp
Avatar billede talbodahl Nybegynder
17. januar 2003 - 17:01 #6
Hmm hvilke farver kunne jeg dx. bruge ?
Avatar billede talbodahl Nybegynder
17. januar 2003 - 17:01 #7
Sproglig smutter :fx.
Avatar billede talbodahl Nybegynder
17. januar 2003 - 17:15 #8
tak for hjælpen.. men i må nu gerne fortælle mig hvilke farver i synes jeg skal bruge.. !
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. januar 2003 - 17:16 #9
med hensyn til farve kan du prøve at kigge her http://www.colorschemer.com/online/. Der findes selvfølgelig en masse andre bare søg efter dem.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
17. januar 2003 - 17:28 #10
blå er troværdig, men den er lidt for blå. Måske skulle du få scrolling baren i en anden farve, det gør du sådanne:  <style>
<!--
body {cursor: default;
scrollbar-face-color: #FFFFFF;
scrollbar-highlight-color: #000080;
scrollbar-3dlight-color: #000080;
scrollbar-darkshadow-color: #FFFFFF;
scrollbar-shadow-color: #000080;
scrollbar-arrow-color: #000080;
scrollbar-track-color: #FFFFFF;}
a {text-decoration: none; cursor: default}
a:hover {color: #0000CC; text-decoration: underline; cursor: default}
-->
</style>  det indsætter du lige under navnet på siden.

prøv at læse denne tekst om design: http://www.solutions2all.dk/forum_spm.asp?id=1240

du kan også se min hjemmeside og måske få nogle en ide eller to:  http://www.friserverplads.dk/damslund/index.html