Avatar billede jerrymouse Nybegynder
20. januar 2003 - 10:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sider med nemt oversigt over overcloking

hej jeg er igang med at skrive en report om amd og intel og nu er jeg någet til at skulle skrive om hvordan man over klokker og hvor meget varme de inkelt cpuer kan klare
er der en der kan hjælpe mig  med en side om begge enmer
på forhånd tak
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2003 - 10:46 #1
http://www.overclocking.dk  der kan du sikkert finde noget du kan bruge
Avatar billede djalex Praktikant
20. januar 2003 - 10:56 #2
http://www.tweakup.dk er også en god side.... På et af de to steder kan du finde noget der hedder gork's oc tools.. Den fortæller hvor meget varme de forskellige cpu'er udvikler osv...
Avatar billede jerrymouse Nybegynder
20. januar 2003 - 12:10 #4
mange tak men de hjælp mig ikke med mit problem jeg skal bruge en benchmake report over de sidste ny CPUer  og hvor varme de må blive.
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2003 - 13:30 #5
Avatar billede djalex Praktikant
20. januar 2003 - 14:00 #6