Avatar billede jerrymouse Nybegynder
21. januar 2003 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spørsmål om cpu historie

jeg er igang med at skrive sammen med en anden om cpu og chiposet og mangler  en side der kan forklare mig en del historie om cpuen og dens historie
har være på mkdata.dk og pctekguid.dk og pcgouid.dk
ny link er velkommen
jerrymouse
Avatar billede jerrymouse Nybegynder
22. januar 2003 - 08:34 #2
ja nu er det jeg igen bliver nåd til at spille dum de to første var kun om hvad de forskellige cpu ikke om det der er min akiles hæl hvad der fik amd ind på market i sin tid og den sidste skal jeg bruge dankort til så hvad nu