Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2003 - 15:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ens E-Pro abodoment?

Jeg er en af de (vælger af sige uheldige) mennesker som har fået et E-Pro abodoment pga. at være en af månedens mest aktive.. (Står i E-Nyt hvordand et forgår)

og jeg er bestemt IKKE glad for E-Pro.. For lidt over en månede siden købte jeg endda skidtet for at teste det.. Det er proppet med fjl og jeg har endda oprettet et spm. ang det.. Da det udløb havde jeg det gode gamle Eksperten UDEN Pro i omk. 3 dage.. Nu har jeg så fået det her og er ikke glad for det.

Jeg vil gerne have taget det skidt af min bruger! Vil ikke have Pro pis.. En fejl bombe de har fået lavet..

Så Admin: Hvad med at lave en mulighed i brugernes profil hvor man kan framelde sig sit E-Pro..

Anyway du må ihvertfald gerne tage det af min bruger da jeg absolut ikke vil have det gundet fejl!

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2003 - 16:02 #1
Lukker lige igen.. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2003 - 16:04 #2
Men Admin: Overvej at lave sådan en funktion i ens konto..
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2003 - 16:13 #3
Må jeg ha' lov at spørge hvilke fejl du har oplevet !? Jeg har været Pro medlem i efterhånden 7 måneder og har ikke nævneværdige problemer med det. Selvfølgelig var der nogle fejl i starten da det kom frem, men jeg er nu godt tilfreds med mit Pro abbonnement !

Snowball
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2003 - 16:22 #4
Snowball: Se mine oprettede spm. igennem.. Der finder du det..
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2003 - 18:39 #5
hhhmm...Har slet ikke haft de problemer de nævner !

Snowball
Avatar billede mugs Novice
23. januar 2003 - 00:20 #6
Det er sgu imponerende: Initializing's spørgsmål er lige rullet ind på min PC her 23 JAN kl 00:13!!!!

PRO eller ej, så er det simpelthen under al kritik.