Avatar billede killer_r Nybegynder
22. januar 2003 - 16:08 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Wannafind, Webdomain, eller...

Jeg står og skal bruge et godt, stabilt og hurtigt webhotel med:

- ASP (med FSO)
- Access DB
- FTP
- SSI
- .dk-domæne
- ASP-komponenter: JMail (EVT. ASPImage eller mulighed for flere (egne) komponenter...)

Jeg har kigget lidt på Wannafind.dk eller Webdomain.dk...

Hvor får jeg mest for pengene?
Hvad ville du vælge? og hvorfor?

/RH
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 16:24 #1
jeg har faktisk aldrig og jeg mener aldrig set wannafind være nede... De er så sindssyg stabile.. Intet galt der :)

webdomain.dk kender jeg intet til så dem vil jeg ikke udtale mig om :)
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. januar 2003 - 17:35 #2
Jeg vil gerne udtale mig om webdomain.dk --Hold dig langt væk fra dem!!! Så er det sagt!

For ca. et år siden købte jeg et webhotel der, og brugernavn og password virkede ikke. Jeg kunne ikke komme i kontakt med dem overhovedet, hverken med mail, telefon eller noget som helst.
3-4 måneder efter skrev jeg endnu en mail med trusler om advokat osv. og så skete der endelig noget, men jeg fik ikke penge tilbage for det som var tabt.

Og jeg ved jeg er ikke den eneste....

/sunkist
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. januar 2003 - 17:36 #3
Og....jeg har wannafind.dk nu. Uden problemer, så dem kan jeg varmt anbefale.
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. januar 2003 - 18:16 #4
westhi> Wannafind´s servere er ofte nede..
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. januar 2003 - 18:20 #5
Men alligevel så ville jeg vælge www.wannafind.dk, www.gullestrup.net, www.adweb.dk

Du skal dog være klar over at når du skal havde adgang til FSO så skal du tænke dig om 2 gange før du vælger et hotel og kontakt dem for at høre om de har deres ting iorden og lukket så man via FSO ikke kan rode på hele serveren.

Webdomain.dk ville jeg også holde mig langtfra. Ud af alle der har snakket om dem har max 2 været tilfredse mod 20-40 utilfredse..

Dertil ligger webdomain heller ik på nogen særlig god linie.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 18:21 #6
bacardil> Det synes jeg er sygt, da jeg aldrig har oplevet det :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. januar 2003 - 01:33 #7
navn                    test        info                  oppetid    nedetid
mail4.wannafind.dk - IMAP4 IMAP4  Server handshaked OK    2376:43 / 33:47 min
mail6.wannafind.dk - IMAP4 IMAP4  Server handshaked OK    2376:55 / 34:11 min
oldwebmail4.wannafind.dk ASP      Server handshaked OK    2370:58 / 40:08 min
web8.wannafind.dk - WEB ASP      Server handshaked OK    2395:59 / 15:08 min

Så er der nogle af deres andre maskiner der har været nede i nogle minutter..

2300 minutter svare til 1 dag og 5 timer.
Avatar billede killer_r Nybegynder
24. januar 2003 - 16:38 #8
Det er altså Wannafind jeg skal gå videre med...?!
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. januar 2003 - 16:57 #9
Eller adweb.dk / gullestrup.net
Avatar billede killer_r Nybegynder
02. februar 2003 - 18:33 #10
Jeg går videre med wannafind...
Takker for alle indlæg!
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
02. februar 2003 - 18:37 #11
XPXP lå også hos Wannafind før, og der var intet al klage over: INTET!!!

og se så: der har ikke været andet end fejl lige siden :((