OO: use cases eller funktioner??
Jeg har lige et lille definitionsspørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med..Hvordan definerer man en use case i forhold til en funktion??
Jeg er indtil videre kommet frem til at f.eks. udskriv er en funktion, men der er andre ting, der er mere flydende... Er f.eks. "tilføj" en use case eller en funktion???
Jeg håber der er nogen, der kan hjælpe mig...
Mvh. Karin
