Avatar billede spyro.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 17:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

problemer med defrag

hej alle sammen
jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at stille dette spørgsmål,

jeg havde problemer med at word doc skrivebeskyttede sig selv, så jeg afinstalerede office 2000, så ville jeg defragmenter mit c: drev hvilket ikke lykkes den blev stående ved krontroler drev for fejl i 3-4 timer, ok så geninstalerer jeg win-98, og dette hjalp heller ikke,

hvad kan dette skyldes og hvad gør jeg ved det????

ps jeg har gørt anti virus både on & offline.

på forhånd tak.
mvh spyro.dk
Avatar billede perj Nybegynder
25. januar 2003 - 17:51 #1
Avatar billede jacob_m Nybegynder
25. januar 2003 - 17:52 #2
Når du defragmenter, så skal alle procceser være lukket.. Du må ikke have Virusscanner eller noget som helst åbent.. Det eneste to ting der skal være i Jolisten er SYSTRAY og explore.... For ellers skriver de andre programmer hele tiden til harddisken og så genstarter den!!!

/jacob
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 17:55 #3
hej jacob
når du skriver jolisten mener du så startup, eller hvordan skaljeg for stå dette
spyro.dk
Avatar billede jacob_m Nybegynder
25. januar 2003 - 17:57 #4
Ups.. Joblisten ( Ctrl + Alt + Del )... Undskyld
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 18:00 #5
nu har jeg kigget efter og jeg har ingen systray der
men en masse andet
spyro.dk
Avatar billede 0ffline Nybegynder
25. januar 2003 - 18:23 #6
Efter telefonsamtale, med en meget glad spyro.dk, har jeg hermed lovet at vidrebringe en besked....

Det ser ud til at have hjulpet, nu går defragmenteringen, igang, men forlanger at der køres en scandisk først ...
Han vender tilbage senere, for eventuelle videre kommentarer, og / eller point uddeling

Hygge
  /0ffline
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 13:57 #7
tak til jer allesammen
mvh spyro.dk
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. januar 2003 - 14:59 #8
Selv tak ;O)