Avatar billede bdb Nybegynder
07. februar 2003 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TAD

Hvad er den danske definition af TAD ?
Et stik på mit bundkort har denne betegnelse; det sidder ved siden af CD'stik og AUX,stik.
Avatar billede coltman Nybegynder
07. februar 2003 - 12:29 #1
Det eneste jeg umidelbart kan finde der har relation er dette:

http://www.tad-pioneer.com/

Om det er det rigtige ved jeg ikke, RYFM
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2003 - 12:33 #2
Oversat betyder det: Telephone Answering Device.
- Provides a mono connection from a standard voice modem, and transmits microphone signals to the modem.
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2003 - 12:34 #3
Sider det stik forøvringt ikke på dit lydkort ?? eller er det bundkort med onboard lydkort.