Avatar billede prins Nybegynder
10. februar 2003 - 13:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør

Hej,
jeg har dette chat-system:
http://www.skyskraber.dk/chatonline-skdosmsmmdkks/
når man logger ind kommer den med en fejl. Det er det jeg søger en programmør til at rette.

Krav til dig:
Min. 17 år.
Under udd.

/Mvh
Jeff

Jeg er på Windows Messenger hvis der er noget :-)

Skriv.. så finder vi en løn!
Avatar billede keysersoze Guru
10. februar 2003 - 13:33 #1
hvad kommer den med af fejl? det som jeg kan se der kommer af fejl er javascript-fejl og det har ikke meget med php at gøre...
Avatar billede postndk Nybegynder
10. februar 2003 - 14:23 #2
prins, kan fanges her : messenger hasse@ramlev.dk
Avatar billede prins Nybegynder
10. februar 2003 - 20:28 #3
Keysersoze, det er når jeg logger ind. Prøv at opret en bruger og log ind. Så kan du se fejlen.
Avatar billede keysersoze Guru
11. februar 2003 - 09:07 #4
de fejl jeg får er javascript fejl... ved ikke om det er dem du mener?

jeg logger ind med test/test - kan nemlig ikke oprette en bruger; Parse error: parse error, unexpected '}' in /web/www.skyskraber.dk/www/chatonline-skdosmsmmdkks/opret_bruger.php on line 3
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 16:38 #5
Nu virker opret igen... Nej fejlen ligger i når du logger ind..
Avatar billede keysersoze Guru
12. februar 2003 - 17:19 #6
prøv nu at fortæl hvad du får af fejl og præcis hvorhenne...

uanset hvor jeg er på siden vælter det ind med javascript-fejl - og jeg kan sagtens logge mig ind. Men når først jeg er inde er det stort set umuligt at navigere rundt pga js-fejl samt fordi menuen er underlig...

så umiddelbart tror jeg ikke kun det er login-delen der fejler - men sådan lidt rundt i hele systemet :o/
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 20:44 #7
oki
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 09:12 #8
Har samme oplevelse som dig, keysersoze...
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 11:40 #9
Oki nu vil jeg beskrive det :-)

Når man lige er ankommet til siden, så når man logger ind. Så kommer fejlen når man skal til at logge ind. Der kommer et popup vindue frem hvor den spørger om oplysningerne skal sendes igen.

Kan man ikke se med et program hvor js fejlene ligger?
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 11:41 #10
Avatar billede prins Nybegynder
16. februar 2003 - 18:37 #11
Luk