Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 15:46 Der er 11 kommentarer

PHP & JavaScript fejl, konstant.

Hej, jeg har denne side:
http://www.skyskraber.dk/chatonline-skdosmsmmdkks/

men der er fejl i den? Og jeg har fundet ud af det er en fejl som er inkluderet i alle script. Da den melder den samme fejl i linie 2 tegn 11. Jeg tror det er en javascript fejl. Men er der en der kan se på siden? Evt. med en program? Lige meget hvilket side du går til siger den der er fejl i linie 2 tegn 11.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. februar 2003 - 15:48 #1
weee, tilykke med spørgsmål 317000 :P
jeg fik oprettet nummer 317001, derfor lagde jeg mærke til det
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 15:49 #2
:-)
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2003 - 20:33 #3
<ole>

Hvis du gider sætte nogle new-lines ind i din PHP-kode, vil jeg gerne lede efter fejlen - men du må ikke forvente, nogen orker sidde og tygge sig igennem det 'slam', man får i ViewSource. Det undrer mig, du tabullerer, når ikke du laver new-lines.

/mvh
</bole>
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 20:38 #4
new-lines?
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 20:39 #5
Du mener orden etc..?
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2003 - 20:49 #6
Jeg mener '\n' ... og ja, det giver en vis orden i koden  :)
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 21:05 #7
/n?? Nu er jeg overhoved ikek med
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2003 - 21:15 #8
echo "bla";
echo " bla";

skriver:
bla bla

---------------------------

echo "bla\n";
echo " bla";

skriver:
bla
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2003 - 21:16 #9
I koden, vel at mærke ... ikke på 'forsiden' af dokumentet  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2003 - 21:18 #10
Fordi, du ikke bruger newlines, står din kode, somom den er blevet kastet hen over dokumentet med en møggreb. Den er ikke til at debugge i ... jeg gider i det mindste ikke
Avatar billede prins Nybegynder
14. februar 2003 - 00:17 #11
Når... Tror jeg vil arb. på et nyt design, så er det også nemmere..