Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:07 Der er 38 kommentarer

700MHz P3 - måske til salg

Jeg sidder her med en maskine med følgende specifikationer:

700Mhz P3
128MB RAM
ATI Mach64 XL grafikkort (XPERT98)
3Com 3C905C-TX netkort
52X CDR
20Gb Harddisk
Chieftech miditower

Fabrikat på harddisk og bundkort er ukendt.
15" IBM monitor, mus og tastatur kan evt. medfølge.

Giv et realistisk bud.

Jeg sætter ikke et minimum på. Men jeg forbeholder mig ret til at afvise alle bud, hvis ikke et tilfredsstillende bud er indløbet.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:09 #1
hvordan kan noget være måske til salg?????? Gamle comp er ikke meget værd idag. Se hvor lidt du skal give for en ny
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:14 #2
lrd, lad være med at kommentere, hvis ikke du har bud. Dette er ikke et diskusionsoplæg.

Læser du mit indlæg, når du også til sidste sætning. Den besvarer mit spørgsmål.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:14 #3
DIT spørgsmål even
Avatar billede nogetfx Nybegynder
15. februar 2003 - 11:14 #4
Hvis du vil sælge tingene seperat. Så er jeg meget hed på den Pentium 3, hvis det er en Socket 370...
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:15 #5
Rolig du pas på blodtrykket
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:15 #6
vil give 500 *SS*
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:16 #7
Skulle nogen ligge inde med en god fluestang, spinnestang eller fluehjul, kan bytte også komme på tale ;)

nogetfx, pc'en sælges kun samlet (de øvrige komponenter ville være værdiløse uden processoren) :)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
15. februar 2003 - 11:20 #8
Det er de jo næsten alligvelle.. Gul&Gratis, DBA svømmer i gamle skærm, kabinetter og SD-RAM stænger (som dine sikkert er)...
Et nyt net-kort ligger i 80 Kr, og så er der HD'en som folk stadig tror at de kan få en del for...

Nu hvor du har skrevet at du forbeholder retten til at afvise urealistiske/utilfredsstillende bud, så må du vel også have en ide hvor du vil hen af...

/Lars
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:20 #9
Jeg har en ny loob blackline 3 delt men hjul og er næsten ny men så må du give penge i byt
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:23 #10
lrd, se det KUNNE være interessant... kom med et forslag ;)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
15. februar 2003 - 11:24 #11
Ellers så kunne det være sjovt hvis du scannede dit system for at se hvad det var: http://www.sisoftware.co.uk/?dir=&location=sware_dl&a=&lang=da
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:24 #12
du har grisen så forlang prisen!! Hvilken prisklasse snakker vi om???
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:26 #13
søger en maskine til at spille på. Har allerede 4 så vil bare en en at ta stumper fra! Den er jo allerede godt forældet så dyr kan den vist ikke være *SS*
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:36 #14
må du om... Hygge
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:36 #15
Jeg kan ikke nævne en pris, da jeg ikke ved hvad jeg vil have... Får jeg et bud, og jeg føler mig tilfreds (hvadenten det er penge eller neturalier) kan vi handle.

En computers værdi svinger utroligt meget, alt efter hvis øjne der ser den. Så det er faktisk svært at værdisætte den. Ser man på www.dba.dk ligger komplette systemer (computer+skærm+tastatur> i denne størrelse faktisk ofte oppe i omegnen af 2000,-. Det ved jeg ikke om jeg selv ville give. Men det sætter tingene lidt i perspektiv.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:38 #16
Ikke fordi det gør den helt store forskel... men grafikkortet kan evt. erstattes med et TNT2...
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:39 #17
helt op til dig. Du sælger sq da noget og så må du sq da oz sætte en pris!!!! Men tro mig gamle como som din får du ikke meget for ligemeget hvad der står på DBA. Folk har en mani med at tro de kan få alverden for deres gamle ting. som du nok selv har set flyder markedet med gamle comp dele. Det er jo ikke ligefrem en super comp du sælger vel!!!. Trækker tilbudet tilbage når du ikke kan sætte en pris
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:40 #18
TNT2 *GGGGG* Vi er i år 2003 *GGGGGGG*
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:41 #19
So be it...

Skal siges maskinen også er til salg i et andet forum... her ligger budet nu på 1200,- alt inkl. Så det må jo siges at være mindsteprisen på nuværende...
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:42 #20
lrd, TNT2 *GGGGG* Vi er i år 2003 *GGGGGGG* <- nu vil jeg godt bede dig finde et andet spørgsmål at larme i.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:42 #21
tooo much for me
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:43 #22
bare rolig er daffet du
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 13:08 #23
iknow.dk> var ellers opsat på at byde 800,- men vil dog ikke gå op til 1200,- :)

(det er en god pris ;))
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 13:23 #24
Prisen er vel fair nok, når man tænker på den som en komplet pc, fuld konfigureret med OS samt diverse software.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 13:24 #25
ja, hvis skærmen er med er det vist prisen for den type systemer....
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 13:27 #26
Det er jo det...

Jeg lader den løbe weekenden over. Får jeg ingen bedre bud, går den til de 1200,- :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 23:16 #27
(så er den på 1300,-)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. februar 2003 - 14:49 #28
skyyynd dig at sælge inden han fortryder. Som du ser er det formeget for vi andre
Avatar billede larz Nybegynder
06. maj 2003 - 13:37 #29
blev lige nød til at kommentere dette, hallo vi snakker ikke AMD, men intel, bare CPU'en ville han kunne få 300-400 for i løssalg
Avatar billede kogt Nybegynder
22. maj 2003 - 16:02 #30
jeg er villig til at lave en hurtig handel med dig hele computeren, med skærm, tas  og mus for 1000,- MEN KUN HVIS DET ER EN SLOT 1 PROCESSOR!!!! OG IKKE EN SOKKET 370!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2003 - 20:30 #31
kogt> hvad med at læse hvad iknow.dk selv skriver?

"Kommentar: iknow.dk
15/02-2003 23:16:42    (så er den på 1300,-)"

så DOH!

Desuden: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=iknow.dk
Avatar billede kogt Nybegynder
22. maj 2003 - 22:59 #32
tjae det kan da godt være, men så igen 1300 kr får han ikke for sin computer, måske hvis han skrev at han ville have det til en alt for høj pris!!!! så ville jeg heller ikke have budt, men det her var oxo kun fordi at jeg ville lave en hurtig handel....

desuden: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kogt

hva har det og sige!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2003 - 19:42 #33
kogt> LÆS LÆS LÆS!!!!

Du er her : Eksperten : Brugerinfo for iknow.dk :

Herunder kan du se den pågældende brugers minisite og spørgsmål data.
Spørgsmål besvaret af iknow.dk
Spørgsmål oprettet af iknow.dk
Spørgsmål hvor iknow.dk deltager
Point regnskab

Kontoen er ikke aktiv
Avatar billede kogt Nybegynder
24. maj 2003 - 15:17 #34
hva prøver du og sige john stigers
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 15:31 #35
At Iknows konto er lukket!
Avatar billede kogt Nybegynder
24. maj 2003 - 15:37 #36
hmmm okay men da jeg startede herinde var min konto heller ikke aktiv, måske har han ikke aktiveret den endnu ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2003 - 19:08 #37
Han har aktiveret den - man kan ikke logge ind på en konto der ikke er aktiveret - desuden er hans brugernavn nanoq nu :)
Avatar billede kogt Nybegynder
24. maj 2003 - 23:34 #38
ok fint nok, men så er der nok heller ikke en spand til salg mere, :( ævæv nå men tak for det